Toon posts:

[XP] helikoptergeluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij dynamisch beeld krijg ik enorme herrie door mijn speakers, ik kan zelfs het signing-in icoontje van messenger horen, alsof er een helikopter in de straat staat... Weet iemand hoe ik dat weg krijg? Of ligt dat niet aan XP maar aan hardware misschien? Of moet dat in mijn BIOS? Het gebeurt bij alle activiteiten, bij div-x, explorer alles... Thnx

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:52

BCC

Klinkt als feedback in je geluidskaart.. Ga eens even klooien met de mixer e.d. daar zal wel één of andere instelling verkeerd staan.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46
Kan het niet aan je CPU-koeler liggen? :+
Mare ff serieus, wat voor geluid bedoel je precies (jaja, ik weet hoe een helikopter klinkt) Maar is het een continu geluid (soort ruis?) dan zou ik namelijk is gaan kijken naar de drivers en hardware van je geluidszaakie..

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Het geluid bestaat uit bas-tonen volledig synchroon aan beweging op mijn scherm...

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46
Op woensdag 24 april 2002 22:53 schreef Dilly het volgende:
Het geluid bestaat uit bas-tonen volledig synchroon aan beweging op mijn scherm...
Lijkt mij dat je dan magnetische storing hebt in je geluids-circuit. Probeer je pc is zonder monitor die aanstaat, monitor op aparte voeding enz..

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt niet aan de monitor of zijn voeding, want als ik overschakel op de TV in plaats van mijn monitor, voor het kijken naar films, in een andere kamer, komt die herrie ook door de tv heen...

Verwijderd

Lijkt op een aardings foutje

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 17:00
Ja, zat ik ook aan te denken, heb ik ook wel eens (in lichte mate) last van en dit komt dan door statische elektriciteit die in mijn kast gaat campen, geaard is hij wel maar ik ben er niet achter hoe dit nou komt, toch maar weer eens gaan tweaken :P.

http://twitter.com/randalpeelen

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit ligt echt niet aan Windows...

Twijfel, twijfel: --> [forum=6]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
[grappig]
kijk eens uit het raam om te zien of er niet echt een helikopter in je straat staat[/grappig]

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Probeer je line in te dempen onder geluids eigenschappen, probleem heb ik ook gehad.
Oorzaak: onbekend
Oplossing: ineens weggegaan, bovenstande help echter
(het kan ook cd in zijn geweest)

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

of mic-in ;)
Pagina: 1