AMD Bedrock

Pagina: 1
Acties:

• joho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 22:16
De audiostream van AMDs broadcast vanavond heet:

AMD Bedrock Launch Teleconference

Wat vinden jullie van de naam AMD Bedrock ?

De conference is begonnen
http://www.amd.com/us-en/0,,3715_5753,00.html
Iets anders hoor ik

SledgeHammer -> AMD Opteron

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Leuk :?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17
bedrock is toch van de flinstones? :D

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Opteron gaat ie heten

allemaal opzouten uit mijn stream aub :)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:35

Bjorker

Cadillacs rule!

Klinkt een stuk beter dan die suffe namen die we in de poll hadden vorige week. AMD poll

Edit: Haha Opteron eindigde in de fpp op de laatste plaats met 1.2% Lijkt dus toch niet zo'n geweldige naamkeuze.

Nope

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Woot !!!

Ze gaan een dual AMD opteron systeem Windows XP 64 laten draaien morgen !!!

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• joho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 22:16
Conference is afgelopen.

De single-processing capable versie zal als desktop product onder de Athlon naam verkocht worden, en in het vierde kwartaal van dit jaar beschikbaar komen.

De multi-processing capable versie als server product dus onder de Opteron naam, en in eerste helft 2003.

Verder nog een hoop blabla, waar ze niet voor Microsoft willen spreken en de Windows versies dus niet bij naam noemen.

Het komt er op neer dat er een 64-bit versie van Windows beschikbaar is. En dat de nieuwe processor zowel de bestaande 32 bit als de nieuwe 64 bit versie van Windows kan draaien. En dat op de 64-bit versie van Windows ook 32-bit applicaties kunnen draaien. Dus dat er een prima upgrade pad ligt.

[een beetje gebeautified]
Pagina: 1