zou het niet handig zijn als alle FAQ's van het Got onder 1 rubriek geplaats worden? Hoef je niet zo lang te zoeken (denk ik). Had laatst de FAQ van linux suse 7.3 gelezen en uitgevoerd en vond het echt interessant, ben nu die aant downloaden
. Kweet niet of het idee wel logisch is of het wel zin heeft en zo.
Je hoeft niet te zoeken, alles staat al in het goede forum gesorteerd
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik denk dat hij de FaQ's bedoelt die door users zijn gemaakt.
En misschien LA
En misschien LA
SG --> LA
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Uhm zoiets als dit:
[topic=308786/1/100]
[topic=308786/1/100]
Damn, je was me net voorOp woensdag 24 april 2002 22:27 schreef IceStorm het volgende:
Uhm zoiets als dit:
[topic=308786/1/100]
Handig he, MED
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Hmzz, daar staat het hele NOS-review initiatief niet tussenOp woensdag 24 april 2002 22:27 schreef IceStorm het volgende:
Uhm zoiets als dit:
[topic=308786/1/100]
I knew nothingOp donderdag 25 april 2002 00:26 schreef Nelske het volgende:
[..]
Hmzz, daar staat het hele NOS-review initiatief niet tussen![]()
[edit: nu blij ? :)]
Ik ben niet blij 
Wat er volgens mij bedoeld werd waren faq's die door users waren gemaakt. Zo slingert er hier ergens ook een faq over formatten rond (handig voor n00bs) en er zal nog wel meer zijn.
deze dus
Wat er volgens mij bedoeld werd waren faq's die door users waren gemaakt. Zo slingert er hier ergens ook een faq over formatten rond (handig voor n00bs) en er zal nog wel meer zijn.
deze dus
Kleine zonnepaneleninstallateur
Jup, en kijk eens in deze faq: [topic=310680/1/50]Op donderdag 25 april 2002 15:48 schreef cryforhelp het volgende:
Ik ben niet blij
deze dus
Daar staat die FDISK-faq mooi in gelinkt..
Verwijderd
Als je straks alle NOS reviews afzonderlijk wilt gaan linken dan ben je wel even bezigOp donderdag 25 april 2002 15:48 schreef cryforhelp het volgende:
Ik ben niet blij
deze dus
Jaymz, bedankt voor de toevoeging
Pagina: 1