• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02-2025

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Topicstarter
Als de camera aan gaat, gaat het LCD-scherm ook automatisch aan. Is hier wat aan te doen?

Verwijderd

ik heb de 505si super en daar blijft het scherm voor zover ik weet ook altijd aan, maar vanwaar je bezorgdheid ? het genereert geen licht en verbruikt amper stroom .. minolta rulez btw :)

Verwijderd

oh sh*T dit gaat om een digitale camera begrijp ik ... soz de mijne is een spiegereflex ;)

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Hmm.... volgens mijn informatie is de LCD één van de grotere stroomvreters van de camera....

maar ik kan het vaud hebben natuurlijk :)

Verwijderd

ff handleiding lezen, volgens mij kan het niet. en waarom zou je da ding uit willen hebben. heb je een scherm, is het nog nie goed. en op gp 1800 gaat da ding wel 2 a 3 uur mee

Verwijderd

Ja klopt bij die kleurenschermpjes wel ja , die vreten stroom, bij mijn reflexcamera is de lcd puur informatief en vreet niet meer dan een casio polshorloge :)

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 21:45 schreef mightyspawn het volgende:
ff handleiding lezen, volgens mij kan het niet. en waarom zou je da ding uit willen hebben. heb je een scherm, is het nog nie goed. en op gp 1800 gaat da ding wel 2 a 3 uur mee
In de handleiding staat er nix over (kan tenminste nix vinden) en als ik op vakantie ben, zou het heel goed kunnen zijn dat ik langer dan 2 uur weg ben en dus de batterijen tussentijds niet op kan laden.
Vandaar.
Voor de rest gebruik ik het scherm natuurlijk wel.... waarvoor zit 'ie er anders op...?

Verwijderd

Gewoon direct na het aanzetten 2x op het knopje drukken dat onder de prullenbak knop zit. Je kunt bij setup ook instellen dat hij na een aantal minuten uit gaat, hij gaat daarna alleen aan als je hem nodig hebt.

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Maar gewoon instellen dat 'ie standaard niet aan gaat kan dus niet?
Is geen ramp, daar niet van, maar was wel handig geweest :)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je kan het schermpje niet uit automatisch uit laten blijven als je de camera aan zet :-( was ook een van d egrote bezwaren toen ik de S304 kocht.

- Je kan het uitzetten door 2x op |O| te drukken (niet in playback, movie en setup).

- Je kan bij setup de intensiteit zo laag mogelijk (1 van 5) zetten om zo energie te besparen.

- Je kan in de setup instellen na hoeveel de minuten de camera zichzelf in "sleep-mode zet".

- Door 30 seconden lang geen knop in te drukken zal het vanzelf uit gaan.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

Topicstarter
Ok, bedankt voor de info....

Ik zal mij er bij neer moeten leggen :p

Na ja, geeft nix.... als 'ie maar mooie plaatjes maakt.... en dat doettie! :o
Pagina: 1