Ik ben (zoals enkele andere) ook op zoek naar een natural black keyboard. Kennelijk niet de enige, want menig tweaker heeft ook dit keyboardje gevonden:

In tegenstelling tot de meeste andere, wil ik dit bordje ook aanschaffen. Kennelijk is ie alleen maar in de States (USA) verkrijgbaar, dus zijn de verzendkosten weeer astronomisch hoog...
Wie heeft er interesse in ook zo'n mooi keyboardje ?? (Let op: PS/2 aansluiting, maar GEEN USB).
Specs:
www.belkin.com
accesoires -> keyboards -> ErgoBoard? F8E208-BLK
Oh ja, de prijs...
Het keyboard kost $28.22
Daarna moeten we de verzendkosten verdelen ($69.90 eenmalig) en nog 19% import.
Bij 4 borden (mijn schatting): plusminus 60 EURO per stuk
Bij 8 borden (overschatting) : plusminus 50 EURO per stuk
Een MS Natural Elite Pro keyboard kost ook al snel 60 EURO, dus de prijs valt nog mee... (IMHO)
Overigens: door de extreem hoge verzendkosten, hebben we als voordeel dat de verzending wordt verstuurd via DHL, waardoor ik verwacht binnen 5-7 dagen de bestelling hier in NL te hebben...
Voorlopige uiterlijke datum van aanmelding: 3 mei... (ff checken of belkin.co.uk misschien niet alsnog die borden toevallig ook in Engeland heeft staan)

In tegenstelling tot de meeste andere, wil ik dit bordje ook aanschaffen. Kennelijk is ie alleen maar in de States (USA) verkrijgbaar, dus zijn de verzendkosten weeer astronomisch hoog...
Wie heeft er interesse in ook zo'n mooi keyboardje ?? (Let op: PS/2 aansluiting, maar GEEN USB).
Specs:
www.belkin.com
accesoires -> keyboards -> ErgoBoard? F8E208-BLK
Oh ja, de prijs...
Het keyboard kost $28.22
Daarna moeten we de verzendkosten verdelen ($69.90 eenmalig) en nog 19% import.
Bij 4 borden (mijn schatting): plusminus 60 EURO per stuk
Bij 8 borden (overschatting) : plusminus 50 EURO per stuk
Een MS Natural Elite Pro keyboard kost ook al snel 60 EURO, dus de prijs valt nog mee... (IMHO)
Overigens: door de extreem hoge verzendkosten, hebben we als voordeel dat de verzending wordt verstuurd via DHL, waardoor ik verwacht binnen 5-7 dagen de bestelling hier in NL te hebben...
Voorlopige uiterlijke datum van aanmelding: 3 mei... (ff checken of belkin.co.uk misschien niet alsnog die borden toevallig ook in Engeland heeft staan)
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD