[lcd] 2 lcd's op 1 comp?

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ik heb hier nu 2 16x2 lcd's liggen, bij de ene waren soldeercontactjes kapot gegaan(was 2e hands, 11 euro), dus ik terug kreeg ik een ander , zij hij dat de backlite het niet meer deed, ik kijken, wel dus. als ik de ander nu de 2 kapotte soldeerpuntjes doorverbind met de IC kan ik die ook weer gebruiken. maar kan ik er 2 op 1 computer zetten? anders neem ik ook de moeite niet om em in te bouwen

anders kan hij denk wel paralel of niet? dan de ik er 1 in me case en 1 op me burea

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:28

Exterazzo

Qeasy

als je een extra parallele aansluitingskaart koopt kan het wel :)

Audentia

Verwijderd

psies extra lpt poort en gaan!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
en dan 2x smartie opstarten ofzo?

Verwijderd

Ja, of software gebruiken die 2 lcd's support maar dat zijn er niet zo heel veel. (Sterker nog ken er geen die "uit" zijn)

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 24 april 2002 21:36 schreef Yarvieh het volgende:
Ja, of software gebruiken die 2 lcd's support maar dat zijn er niet zo heel veel. (Sterker nog ken er geen die "uit" zijn)
hint hint :P :P :P *D

Audentia

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 21:38 schreef Exterazzo het volgende:
hint hint :P :P :P *D
*kijk onschuldig*

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 24 april 2002 21:39 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

*kijk onschuldig*
wanneer komtie?

Audentia

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 21:36 schreef Yarvieh het volgende:
pff, gewoon zelf die software schrijven dan. (Of van Yarvieh 'krijgen')
(Of 1 van die 2 lcd's aan mij geven *D)

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 21:39 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

wanneer komtie?
zie orginele topic, paar weekjes max...

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 24 april 2002 21:41 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

zie orginele topic, paar weekjes max...
oke thnx, ik denk wel dak die ga draaien, ben nog niet helemaal tevreden over Smartie :)

Audentia

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ok, dan kijk ik wel effe, ik zet hem dan denk wel parralel en dan 1 in me computer, de ander in de case

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 21:43 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

oke thnx, ik denk wel dak die ga draaien, ben nog niet helemaal tevreden over Smartie :)
Je hebt geen email in je profiel staan, doe mij eens emailen svp?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 25 april 2002 11:06 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Je hebt geen email in je profiel staan, doe mij eens emailen svp?
Als ie toch "binnenkort" komt, ga je mij dan nog een beta versie sturen, zodat ik wat plug-ins kan bakken? Heb ik tenminste een excuus om niet verder aan LCDInf te gaan :P

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Creepy het volgende:

[..]

Als ie toch "binnenkort" komt, ga je mij dan nog een beta versie sturen, zodat ik wat plug-ins kan bakken? Heb ik tenminste een excuus om niet verder aan LCDInf te gaan :P
Euhh 't zit zo de tigste rewrite van de designer/manager is bijna klaar (95% feature complete,0% bug free) en ik was heel subtiel een beta testertje aan het ronselen hier omdat ik jou als enige tester 'n beetje weinig vond >:) ik verwacht vr/za iets uitgekakt te hebben waar je wat mee kunt tussen het crashen door :Y)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 25 april 2002 11:35 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Euhh 't zit zo de tigste rewrite van de designer/manager is bijna klaar (95% feature complete,0% bug free) en ik was heel subtiel een beta testertje aan het ronselen hier omdat ik jou als enige tester 'n beetje weinig vond >:) ik verwacht vr/za iets uitgekakt te hebben waar je wat mee kunt tussen het crashen door :Y)
Voor zover mijn plug-ins dan niet crashen natuurlijk :z

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1