Toon posts:

Flipz

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=506135

hier heeft Flipz weer kritiek op microsoft

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=505314

en Hier zelfs nog op +2

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=506256

vervolgens heeft hij het lef om met zo'n reactie op +2 te reageren. Wederom kritiek op MS :(

Het beste is het om die reacties goed laag te modden. Stel je voor dat er weer een windows-borg-gebruiker aan het denken wordt gezet door hem en de linuxvrijheid verkiest :(

Het is al erg genoeg nu men er achter is dat w2k bagger is vergeleken met samba. IIS was dat ook al vergeleken met Apache. IE met mozilla... WineX in opkomst...

kut lenux

misschien kunnen we het beste een floating flipz && linux topic maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Op woensdag 24 april 2002 21:26 schreef Zemanova een beetje verwarend verhaal
Kutlinux? :D

Nou meneer, eh, ikkeh, zalleh, er naar kijken... :D

edit:

Ik heb aan 2 van de 3 reacties een troll uitgedeeld... :{
De 3e is opzich niet zo heeeel erg trollerig, dus die heb ik een -1 overbodig toebedeeld :)

Was dat genoeg, of moet ik mijn LM-mogelijkheden nog even in de strijd gooien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX schudt verward zijn hoofd en laat het desbetreffende draadje voor wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 24 april 2002 21:52 schreef Zemanova het volgende:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=506348
Is nog niet eens zo'n gigantische troll, 1e deel komt eigenlijk behoorlijk overeen met wat mij altijd geleerd is :)

En om het 2e deel kon ik nog wel grinniken, maar ik vind het iig wel netjes van je dat je tegenwoordig het gebruik van de $ wat achterwege laat :D

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
De 3e bedoelde ik de 2e in je rijtje. De 1e uit je 2e post heb ik naar de troll getrapt, de 2e vindtik geen troll waard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:40

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

deze is me geen troll waard, hoewel het eigenlijk enkel een mening is en niet onderbouwd is door feiten, zit er een grond van waarheid achter.
maar eigenlijk hoort Flipz al hij behoefte voelt dat ter sprake te brengen specifieke voorbeelden noemen en de conclusie aan de lezer overlaten of dat 'typerend' gedrag voor microsoft is.
ik zou die reactie liever op 0 overbodig zien, op 1 hoort hij niet door gebrek aan feiten, maar -1 is ie ook niet.

de tweede is een aantal reacties op quotes, enkele redelijk (ik vind dat de vergelijking tussen apt-get en windows update best een +1 interessant waard), sommige minder en twee trollerige quotes ertussen:
"..de steeds zwaardere licensiekosten die de monopolist uit redmond .." (vooral de toonzetting in de woordkeuze) en "..Op gezette tijden met de billen tegen elkaar.."; eigenlijk is die zin me in 9 van de 10 gevallen juist als beschrijving van moeilijkheden rondom windows update een +1 grappig waard, maar in deze context met de eerdere half-serieuse korte negatieve opmerkingen ('toe maar')
ik twijfel tussen een 1 interessant en een 0 overbodig.

deze ultrakorte suggestieve reactie si wel zeker 0 overbodig, en twijfel over de troll (vermoed dat een flamebait wel kan, omdat de reactie voornamelijk bedoeld is een flame te ontlokken), de reden om af te zien van een -1 is wel dat er waarschijnlijk een waarheid achter zit, helaas zoals vaker bij Flipz doet hij geen moeite uit te leggen wat die feitelijke gegevens zijn waar hij zijn opmerking op baseerd en blijft het een enigszins 'trollerige' anti-mening die door veel mensen niet serieus genomen wordt danwel aggressief wordt opgevat.

eerlijk gezegd vindt ik dat /me de techniek des gebruiks van satire in reactie-posten niet goed beheerst, en teveel drammerig overkomt, feitelijk zitten er goede punten in, maar de manier van brengen is verkeerd.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 25 april 2002 08:59 schreef RM-rf het volgende:
deze ultrakorte suggestieve reactie is wel zeker 0 overbodig, en twijfel over de troll (vermoed dat een flamebait wel kan, omdat de reactie voornamelijk bedoeld is een flame te ontlokken), de reden om af te zien van een -1 is wel dat er waarschijnlijk een waarheid achter zit, helaas zoals vaker bij Flipz doet hij geen moeite uit te leggen wat die feitelijke gegevens zijn waar hij zijn opmerking op baseerd en blijft het een enigszins 'trollerige' anti-mening die door veel mensen niet serieus genomen wordt danwel aggressief wordt opgevat.
Tsja, ik vind dat er idd zoals je zegt een kern van waarheid in zit (mij is namelijk altijd geleerd dat je bij security uitgaat van 1 basisregel, en daar uitzonderingen op maakt), daarom wil ik hem niet helemaal wegmodden, omdat ik de hoop heb dat uit die ene regel nog een interessante discussie kan voortvloeien. De andere regels zijn (vermoed ik) om uit te lokken, maar ik kan dit keer de humor ervan wel inzien.
eerlijk gezegd vindt ik dat /me de techniek des gebruiks van satire in reactie-posten niet goed beheerst, en teveel drammerig overkomt, feitelijk zitten er goede punten in, maar de manier van brengen is verkeerd.
Ach ja, het is eens een keer wat anders dan de Pro-Leunix/bash-MS reacties die we (toch wel enigzins) van 'm gewend zijn :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1