Fax zonder 'numpad' Hoe uitgaand faxen

Pagina: 1
Acties:

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Ik heb een fax gekregen die op zich prima werkt, tenminste het binnenkomen en kopieren is geen probleem. We hebben het hier trouwens over een echte fax he... geen modem. Maar hoe verzend ik een fax. Ik heb 2 ingangen, line en phone. Uiteraard is line naar de muur geconnect en de telefoon in de phone. Dus waarschijnlijk zal het iets van bellen en dan op copy/run zijn... Iemand een idee. We hebben het hier over het topmerk "Master 8000/N" Nog nooit van gehoord dus... Oh ja, hoe zit dat met het afdrukken, het is zo'n papierrol, gaat het met toner? ik kan nergens iets vinden in de trant van navullen etc.. Alvast bedankt.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het papier in een fax is meestal thermisch papier. Dat wil zeggen dat het zwart wordt als het warm wordt.
Hoe je een fax moet versturen zonder toetsen met nummers heb ik geen flauw id van.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Nummer draaien met de telefoon (die aan je fax hangt), als er dan een fax opneemt, dan neemt jouw fax het over.

Of niet (maar bovenstaande lijkt mij logisch.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
oh ja en waarom moeten er 2 penlite batterijtjes in? Zal wel met tijd etc.. te maken hebben denk ik. Er zit echter geen lcd op dus moet alles gokken..

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
Telefoontje aan phoneport pluggen

Bellen met telefoon naar faxnummer

Zodra je de PEEEEEEEEP hoort op START drukken

voila

Like this yall...