Packard Bell wil niet meewerken [Deel 3]

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• the_ra2_master
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 17:52

the_ra2_master

nog steeds geen tijd voor XP

Topicstarter
yo,
Ik heb een PB met een Voodoo3 onboard zitten, ik heb geen AGP slot op het mobo, dus moest ik een nieuwe VGA die PCI is hebben. Die heb ik uiteindelijk gevonden, een ASUS V7100 GF2MX400 32 MB PCI, nu heb ik die ingebouwd, maar als ik dan de PC aanzet, doet alles het perfect, hij vraagt om de drivers, ik installeer de drivers van de cd-rom die erbij zat, dan moet hij opnieuw opstarten en dan hangt hij bij het laden van Windows 98. Als ik dan in Windows wil komen, kan ik niet gewoon de beeldschermkabel aansluiten op de onboard Voodoo3, maar moet ik eerst de PCI GF2MX400 eruit halen en dan de beeldschermkabel eruit halen. Wie weet hoe ik die GF2 MX 400 aan de gang krijg?
P.S. Sorry voor de vorige topics....maar het gaat steeds vooruit hehe.
Gewoon nieuwe drivers installeren helpt ook niet vanwege de volgende reden:
ik kom alleen in windows met die Voodoo3, dus als ik dan de drivers will installeren of verwijderen zegt ie dat ik daarvoor de GF2MX400 erin moet hebben, en zodra ik die erin duw, kom ik niet meer in windows:(
En hoe ik de Voodoo3 onboard uit moet zetten weet ik ook niet...
Hoe kan ik de VGA wijzigen naar standaard VGA zodat ie zowel niet de Voodoo3 als de GF2 MX gebruikt zodat ik in die modus dan in de BIOS de voodoo3 uit kan zetten, dan resetten, dan weer de GF2 MX erin, en dan weer resetten en hopen dat ik dan wel in windows kom.

P.S. II: Waarom is de laatste topic hierover closed?

AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE

Verwijderd

Dat staat onderaan een topic en je kan volgende keer een waarschuwing verwachten als je weer een topic opent

Dit topic is gesloten.