Toon posts:

slangen @ senfu @ nrg radiateur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, senfu waterblok + nrg radiateur + no name pomp. Nou zit ik dus met die slangen, op die radiateur en op de pomp moet een vrij grote aansluiten terwijl op die senfu blok van die kleine aansluitingen zitten, dus hoe ga ik de verbinding leggen tussen de radiateur (van een piaggio nrg voor de scooter kenners onder ons, tomahawk dwd misschien :?)en het koel blok?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Wimo.

Shake and Bake!

scoot aansluiting is 16mm ofso?

Verwijderd

Bij de klus-boer vind je verleng stukken.. je moet dus 2 verschilde slangen (qua diameter) gebruiken, en die met een verlengstuk verbinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 april 2002 21:20 schreef n0va^ het volgende:
Bij de klus-boer vind je verleng stukken.. je moet dus 2 verschilde slangen (qua diameter) gebruiken, en die met een verlengstuk verbinden.
dat wist ik maar dit is echt een verschil van die kleine priegel slangjes van senfu tot slang van tuinslang dikte formaat.

Verwijderd

oei.. gaat het niet lukken met 2 verleng stukken?
code:
1
2
            ______   
----|1|======|2|______

zo dus ongeveer?

Verwijderd

Topicstarter
ik zal morgen eens kijken bij de plaatselijke shop, ik ben bang van niet hmzz ff kijken hoe we dat gaan oplossen, andere ideen & suggesties welkom :)

Verwijderd

Als het maar 3-4mm verschil is krijg je dat opgelost met Siliconenslang . Bij mij zit 10mm slang over 13mm aansluiting op m'n Black Ice XTREME ..

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op woensdag 24 april 2002 21:49 schreef theblueracer het volgende:
ik zal morgen eens kijken bij de plaatselijke shop, ik ben bang van niet hmzz ff kijken hoe we dat gaan oplossen, andere ideen & suggesties welkom :)
Als je naar een goede aquariumzaak gaat kun je alle soorten en maten verloopjes halen. Nee gewoon een paar stukken slang mee, of je rad + koelblok enzo. Ze kijken je misschien ff vreemd aan, maar je blijft een klant en ze kunnen je helpen. Ik heb dat ook gedaan en uiteindelijk heb ik voor mijn pomp allemaal verloopjes gekocht. Het draait nu al 7 a 8 maanden zonder problemen.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Bij mijn waterkoeling heb ik bij de doe het zelf zaak verlopen voor loodgietwerk gebruikt.
Daar weer kleine stukjes koperpijp op gezet en het was klaar.
Alles is 1/2" behalve mijn rad, die is groter (ik denk 18mm).
Komt vrijwel overeen met de loodgieter maten.

Verwijderd

Aquariumzaak, loodgieter, bouwmarkt. In die volgorde bezoeken, en je hebt gegarandeerd je verloopjes.
Pagina: 1