Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
mijn advies: koop geen pentium 4 icm met sdram, want een pentium heeft veel bandbreedte nodig, en dat heeft normaal sdram niet. koop dus of een bordje met rdram (800 of 1066), of koop een bordje met de Sis645DX chipset die ddr400 ondersteunt (asus heeft er net 1 uitgebracht), maar dan moet je wel ddr333 kopen en dat overclocken naar ddr400, maar dat blijkt uit veel testen met veel merken geheugen geen probleem te zijn.
En deze dan?Op woensdag 24 april 2002 23:28 schreef schaapie het volgende:
Het enige mobo dat ik ken dat sdram en ddr-sdram ondersteunt is de ECS K7S5A, verder nog nooit een mobo gezien met die combi.
Of de ECS P4VXASD2
de ECS P4S5A. maar die kan dus niet echt fijn overclocken. en ik hoef niet te horen dat ik rimm moet gebruiken of dat P4+sdr sux, want daar heb ik niets aan. beantwoord liever mijn vraag.Op woensdag 24 april 2002 22:44 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb juist een probleem een P4 bord te zoeken dat zowel SDRAM als DDR-SDRAM ondersteund. Bestaan die echt?
epox 4sda+
ok, de rek is er wel uit, kom niet over de 150 heen (niet stabiel)
Het is wel gelukt om de crucial 2100 op 188 te laten swingen!
Geeft weer wat extra puntjes.
momenteel is ie beetje in de werkplaats
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
maar nogmaals, is het nou zo moeilijk de vraag te lezen? ik vraag op ervaringen/overclockmogelijkheden van P4 mobo's waar sdr en ddr geheugen in kan. ik vraag niet om reacties dat ze niet bestaan, of omdat je rimm moet nemen. reargeer dan niet.
Ja dat zei ik dus alOp donderdag 25 april 2002 15:48 schreef Breepee het volgende:
[..]
de ECS P4S5A. maar die kan dus niet echt fijn overclocken. en ik hoef niet te horen dat ik rimm moet gebruiken of dat P4+sdr sux, want daar heb ik niets aan. beantwoord liever mijn vraag.
die had ik al gevonden voordat ik dit topic opendeOp donderdag 25 april 2002 18:27 schreef Proxy het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus al
wat ik zoek zijn overclockmogelijkheden met dit (of andere) borden.
P4S5A reviews
Overigens is overclocken nou niet bepaald de forté van ECS bordjes.
"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark
dat zie ik. weet iemand soms iets over een nieuwe bios waarmee je wel fsb kunt overclocken?Op donderdag 25 april 2002 18:53 schreef adana het volgende:
Overigens is overclocken nou niet bepaald de forté van ECS bordjes.
er zijn meerdere mobo's, bv deze: http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=1018151627
maar blijkbaar is vragen naar overclockmogelijkheden teveel gevraagd.