Ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan met de Windows flash progjes.
Vond het ook raar dat dat vanuit windows kon, maar die progjes zaten erbij, en ik dacht dat de techniek blijkbaar rasse schreden had gemaakt de laatste 2 jaar....
In elk geval, ik wilde van 1003 naar 1004, 1003 was erg instabiel...
De winkel had 'm niet meer in voorraad, konden dus niet meteen iets doen,... later wel, maar toen mocht ik 40CHF betalen...
Ik was de eerste die anderhalve week daarvoor dat mobo kocht (8 maart, was 'ie hier in Zwitserland net uit), en op aanraden van de verkoper, in het nadeel van de shuttle ak35gtr...
Dus ik tegen die vent: jamaar, ik heb 'm op jouw aanraden gekocht!
Uiteindelijk gratis laten doen, bel ik de volgende dag op of ik 'm kon komen halen, had de technicus een 2e bordje vernaggelt, en de 3e durfde hij niet meer aan te komen. Had dus blijkbaar de hotflash verkeerdom gedaan, gewoon op het werkende bordje eerst het bios willen flashen.... sukkel.
In elk geval, de volgende dag was op de asus site verschenen dat het flashtooltje buggy was, en de winkel had het juiste tooltje gedowned, vervolgens alle 3 de aanwezige bordjes weten te flashen naar 1005, en ik kreeg zonder probs mijn bordje terug, werkend en stabiel.
Als de flash op de bovenstaande manier fout gaat, kan je weinig doen, het bord herkent dat je proc nieteens, komt dus nooit meer bij je floppy aan, dus met een floppy flashen kan je vergeten.
Voor het asus tel nr, dat heb ik hier op m'n werk niet bij me, maar met de search vind je het hier op dit forum, daar heb ik het ook vandaan gehaald destijds.. nog goede gesprekken gehad met de asus technici, zodat ik gewapend met feiten bij de winkel kon beargumenteren dat ik het niet fout had gedaan etcetcetc.
Oh ja, en als je aan een extra bioschip weet te komen, laat 't me dan ff weten (email: zie profiel).