xbox geeft geen signaal

Pagina: 1
Acties:

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
als ik mn xbox aansluit op mn andere tv via die
tulp->scart hulpstukkie, gebeurd er nix op[ mn tv. als ik het via de video doe ook niet
als ik via de schoteldecoder doe, krijg ik gewoon het tvsignaal, maar als ik de decoder dan uitschakel, zie ik nog net voordat het signaal wegvalt het opstartscherm van mn xbox.

hoe krijg ik dit nu aan de praat??

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 24 april 2002 20:36 schreef eperon het volgende:
als ik mn xbox aansluit op mn andere tv via die
tulp->scart hulpstukkie, gebeurd er nix op[ mn tv. als ik het via de video doe ook niet
als ik via de schoteldecoder doe, krijg ik gewoon het tvsignaal, maar als ik de decoder dan uitschakel, zie ik nog net voordat het signaal wegvalt het opstartscherm van mn xbox.

hoe krijg ik dit nu aan de praat??
Mischien een breuk in de kabel (door beweging kan er weer even contact ontstaan), zoniet, dan zal waarschijnlijk of de tv kadoek zijn od de kruisdoos... heb je al es met een nieuwe kabel geprobeerd of op een andere tv...
Als deze 2 dingen niet helpen kun je het best terug gaan en een nieuwen vragen (natuurlijk met het garantie bewijs), neem anders contact op met Microsoft. :)

Verwijderd

probeer t is op een andere TV of met een andere kabel zoals White_Dust al zei

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Vandaar de prijsverlaging ;)

Nee dat is inderdaad niet goed nee, probeer de ix-doos eens op een andere TV met dezelfde kabels, kijk goed of je TV wel op het goeie scartkanaal staat, beetje dure / nieuwe TV's hebben meerdere SCART kanalen namelijk.

• indexample
  • Niet online
zal het ff opnieuw uitleggen want er is blijkbaar misverstand.

de xbox doet het wel op de tv beneden (ook met tulp->scart convertortje). alleen krijg ik op mn tv op mn kamer geen beeld. Het zal dus aan mn tv liggen? kan het wat te maken hebben met PAL is NCTS (of zoiets, kweet niet wat het allemaal is). De ruis op mn kamers tv veranderd wel iets als ik de xbox aanzet, dus er is wel iets van een reactie, alleen geen beeld en geluid

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij moet je hem nog op het video kanaal zetten.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:18
Op donderdag 25 april 2002 12:47 schreef jHack het volgende:
Volgens mij moet je hem nog op het video kanaal zetten.
Lijkt me ook ja, anders zou je toch geen ruis hebben?

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:14

Phydomir

Dennis

format c: :P

geintje..

Je heb je tv toch wel op AV gezet he?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• indexample
  • Niet online
normaal schakelt ie automatisch over op het kanaal waar ie signaal van krijgt, (schoteldecoder zit op de zelfde scart en als ik die aan zet, krijg ik gewoon beeld.)

ook als ik m op av zet, gebeurt er nix

VAAG!~!!
Pagina: 1