Toon posts:

Problemen HP Pavilion 760 (AMD 1800XP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Begin Maart heb ik een HP Pavilion 765 (AMD 1800XP) PC aangeschaft en waarmee ik tot nu toe alleen maar problemen gehad heb. Na het opstarten van Windows XP home edition reset de PC zich regelmatig. Daarnaast functioneert de muis nauwelijks, op dit moment alleen naar links en rechts, naar boven en beneden gaat zeer traag.
Daarnaast komt telkens de melding dat een ernstige fout opgetreden is na de opstart van
Windows XP. Ruim 3 weken geleden is de kast opgehaald en deze is pas vandaag geretourneerd. Op de reperatiebon stond dat het moederbord vervangen was en er een nieuwe BIOS op geplaatst is. Nu ben ik geen leek op computergebied, maar ik zou echt
niet weten of ik nu met een hard- of software fout te maken heb. Het terug plaatsen van het eerste Recovery point mocht niet baten, tevens een complete herinstallatie (F10 bij opstarten) doet de problemen verdwijnen. Helaas heeft HP geen installatie-CD van Windows XP erbij geleverd, anders had ik het zaakje zelf erop geplaatst.
Heeft iemand op basis van bovenstaande enig idee wat het probleem zou kunnen zijn, of
dit misschien vaker voorgekomen is met dit type HP systeem etc. ??

Bedankt voor de reactie.

Groeten,
François Hendricks

Verwijderd

dit is misschien een brak reepje geheugen. Kan je dat niet ff verwisselen met eentje waarvan je zeker weet dat hij heel is. Draai anders een memtest86

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Is inderdaad heel vervelend dat je geen windows cd heb. Ik denk in ieder geval dat je muis gewoon kapot is.

#StopBurningStuff

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 20:23 schreef Cookiemonstar het volgende:
Is inderdaad heel vervelend dat je geen windows cd heb. Ik denk in ieder geval dat je muis gewoon kapot is.
idd zou ik ook eens proberen er een andere muis aan te hangen. Is het een optical? zoniet, misschien is hij gewoon erg vies, zit de bal vast oid :?

Verwijderd

Ik kan niet achter wegen blijven in dit topic hier hebben we in Januarie 2001 eem HP Pavilion 9710 gehad (specs : P3 866mmx dus geen AMD) Hier hebben we alleen maar ellende mee gehad.
Ten eerste 1 maand te laat aangekomen
Ten tweede Doos zag er verfomfaaid uit.
Ten derde Dvdspeler DOA
Toen ging pc terug naar fabriek iets van 3 weken(of meer) verder nieuwe DVD speler er in.
Toen koelings probleem terug naar fabriek (France)
Weer na iets van 5 weken terug naar ons op de bon staat met DVD speler niks aan de hand. (dat klopt het was verdomme een koelingsprobleem)
Toen kregen we na lang zeuren veel bellen, nog meer ergenis en compleet geen service van HP in Oktober 2001 een nieuwe HP.
Deze loopt best lekker.
HP service is bagger. :r

Bel je krijg je ene Achmed aan de lijn deze weet vervolgens geen klote. :(. MŽn Pa heeft volgens mij iedereen daar al aan de lijn gehad. :(.