Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
als je al een goede pc hebt dan is het mijns inziens gewoon zonde van je geld,
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Ik denk het niet. Een xbox heeft geen of weinig games die niet voor de pc uitzijn/uitkomen.Op woensdag 24 april 2002 19:56 schreef freddyathlon het volgende:
Ik heb een aardig goede pc. (zie onder)
Ik ben van plan een XBOX te gaan aanschaffen.
Mijn vraag is: Als je een goede pc hebt die alles aankan, zou je dan ook een xbox kopen en zo ja, waarom dan???
Een ps2 of gamecube daarintegen wel.
Verwijderd
niet als er een geforce 3 inzit en HD, netwerk kaart.. en dan kost ie maar 299 euro met 2 gratis games en controller.Op woensdag 24 april 2002 19:57 schreef zwelgje het volgende:
nee waarom, de Xbox is praktisch een pc (met een paar aanpassingen)
als je al een goede pc hebt dan is het mijns inziens gewoon zonde van je geld,
waar voor je geld noem ik dat. en console games zijn op dit moment toch wel stukje mooier dan pc games.
Verwijderd
dus ja ik heb een console nodig (2 pc's is wat duur niet)
plus sommige types games komen niet of nauwelijks op de pc
Verwijderd
ahum ahumOp woensdag 24 april 2002 19:58 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een xbox heeft geen of weinig games die niet voor de pc uitzijn/uitkomen.
rallisport, amped, gotham, doa3, bloodwake, ego
halo 2 misschien, en halo is nog niet op de pc.
Verwijderd
En de XboX is een lelijk, groot, lomp ding, bah
tis maar wat je waar voor je geld noemt,Op woensdag 24 april 2002 19:59 schreef ugamer het volgende:
[..]
niet als er een geforce 3 inzit en HD, netwerk kaart.. en dan kost ie maar 299 euro met 2 gratis games en controller.
waar voor je geld noem ik dat. en console games zijn op dit moment toch wel stukje mooier dan pc games.
je kan er op wachten tot op de eerste Xbox HDD crashed (zitten er ibm disken in?)..
ik voorspeel veel droefheid onder de gamertjes onder ons als die bak toch niet zo stabiel blijkt te zijn als bv een PSX2
vind jeOp woensdag 24 april 2002 19:59 schreef ugamer het volgende:
[..]
niet als er een geforce 3 inzit en HD, netwerk kaart.. en dan kost ie maar 299 euro met 2 gratis games en controller.
laatst ff op xbox gespeeld (snowboard game) heb thps3 gezien en die was veel mooier
Slaat weer nergens op.Op woensdag 24 april 2002 19:58 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Een xbox heeft geen of weinig games die niet voor de pc uitzijn/uitkomen.
De Xbox heeft/krijgt genoeg exclusive games en het meerendeel van de ps2 games wordt gepoort.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Verwijderd
vergelijk een zelfde spel eens op console en pc (bijv max payne)
Verwijderd
komen ze weetr met die lulkoek dat ie niet stbiel is, de Xbox is net zo stabiel als een ps2. en ligt jouw harddisk van je PC er al na 1 jaar uit ofzo?Op woensdag 24 april 2002 20:01 schreef zwelgje het volgende:
[..]
tis maar wat je waar voor je geld noemt,
je kan er op wachten tot op de eerste Xbox HDD crashed (zitten er ibm disken in?)..
ik voorspeel veel droefheid onder de gamertjes onder ons als die bak toch niet zo stabiel blijkt te zijn als bv een PSX2
kheb verhalen gehoord namelijk over de stabiliteit van het apparaat (uit amerika gehoord)...Op woensdag 24 april 2002 20:04 schreef ugamer het volgende:
[..]
komen ze weetr met die lulkoek dat ie niet stbiel is, de Xbox is net zo stabiel als een ps2. en ligt jouw harddisk van je PC er al na 1 jaar uit ofzo?
er draait namelijk een 'windows-achtig' besturingsysteem op, ik denk dat ik voor ons allemaal praat als ik zeg dat dat niet stabiel KAN zijn...
maar goed we zullen zien,
Verwijderd
dat komt door poorten, als een game spcifiek voor een console wordt gemaakt ziet het er echt beter uit dan dat je op een pc zou zien. kijk naar Halo, Gotham, Grant Turismo 3, MGS2.Op woensdag 24 april 2002 20:02 schreef TheInfiltrator het volgende:
mmm ja console games mooier dan console games? dikke lol ja
Verwijderd
de stands crashde wel eens omdat ze neit genoeg koeling kregen in die dichte stands. Het besturings systeem is stabiel en hij crashed echt alleen als je hem laat vallen. net als bij de PS2 dus..Op woensdag 24 april 2002 20:06 schreef zwelgje het volgende:
[..]
kheb verhalen gehoord namelijk over de stabiliteit van het apparaat (uit amerika gehoord)...
er draait namelijk een 'windows-achtig' besturingsysteem op, ik denk dat ik voor ons allemaal praat als ik zeg dat dat niet stabiel KAN zijn...
Ik weet niet hoelang het dan duurt voordat je een andere pc koopt, maar als het dan nog eens 1,5 jaar duurt zal ik dus echt wel een nieuwe PC kopen en GEEN XDOOS.Op woensdag 24 april 2002 20:01 schreef Duracell het volgende:
Ik zit nu achter een pc van anderhalf jaar oud, en ik denk er sterk over om voor een keer een nieuwe pc over te slaan en voor de x-box te gaan (als der nog een paar goede spelen voor uitkomen)
Met een snelle PC heb je er niet alleen plezier van als je spellentjes speelt, maar ook gewoon als je andere dingen doet he.
Bij een XDOOS heb je er alleen maar met spellentjes plezier van, en dat is natuurlijk wel een beetje weinig.. OF je moet de hele dag spellen zitten doen..
🌞🍃
Verwijderd
trouwens ik weet zeker dat als je een up to date systeem hebt (ja kost handen met geld maar de meeste tweakers hebben het er voor over) en je port een spel van een console naar de pc is de pc versie VEEL mooier
GTA3 anyone?
In het NT4/9x tijdperk zou ik je groot gelijk gegeven hebben, maar nu zijn win2k en XP er toch al een tijdje. Mits je geen vage hardware hebt met slechte/haastig in elkaar geflanste drivers is dat even stabiel als *NIX, of voor mijn part stabieler dan een PSX(die ik er wel meer dan een keer 'bevroren' heb zien staan na een 'paar' uur)Op woensdag 24 april 2002 20:06 schreef zwelgje het volgende:
[..]
kheb verhalen gehoord namelijk over de stabiliteit van het apparaat (uit amerika gehoord)...
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
heb jij GTA3 dan al op een Xbox en een PC zien draaienOp woensdag 24 april 2002 20:10 schreef TheInfiltrator het volgende:
GTA3 anyone?
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Verwijderd
Alleen jammer dat die spellen weer een eeuw later voor de pc worden uitgebracht[b]Op woensdag 24 april 2002 20:10 schreef
trouwens ik weet zeker dat als je een up to date systeem hebt (ja kost handen met geld maar de meeste tweakers hebben het er voor over) en je port een spel van een console naar de pc is de pc versie VEEL mooier
GTA3 anyone?
Hoezo nietOp woensdag 24 april 2002 20:06 schreef zwelgje het volgende:
[..]
daar geef ik je ook gelijk in, ik zeg ook niet dat 2000/xp instabiel zijn, alleen dat ze nog wel eens willen vastlopen (dat heeft iedereen wel eens gehad, dat kan je niet ontkennen)Op woensdag 24 april 2002 20:11 schreef Duracell het volgende:
[..]
In het NT4/9x tijdperk zou ik je groot gelijk gegeven hebben, maar nu zijn win2k en XP er toch al een tijdje. Mits je geen vage hardware hebt met slechte/haastig in elkaar geflanste drivers is dat even stabiel als *NIX, of voor mijn part stabieler dan een PSX(die ik er wel meer dan een keer 'bevroren' heb zien staan na een 'paar' uur)
Hé zal ik jou eens een geheimpje vertellen? De DreamCast draaide ook op Windows jaja, en hoe vaak heb je daar gezeik over gehoord? Welgeteld nul hele keren, maar ja dit is natuurlijk een MS (Of M$ zoals jij het allicht kent) product dus dan moet het wel crashen.Op woensdag 24 april 2002 20:06 schreef zwelgje het volgende:
Dat jij je windows trouwens niet stabiel kan krijgen ligt aan jou maar win98/win2k/winxp draaien/draaiden hier allemaal heel erg stabiel.
Het gaat om de games, niet om de inhoud van de doos.Op woensdag 24 april 2002 19:57 schreef zwelgje het volgende:
nee waarom, de Xbox is praktisch een pc (met een paar aanpassingen)
2 controllers zelfsOp woensdag 24 april 2002 19:59 schreef ugamer het volgende:niet als er een geforce 3 inzit en HD, netwerk kaart.. en dan kost ie maar 299 euro met 2 gratis games en controller.
Zo grote jongen hoor erg stoer dat je warezedOp woensdag 24 april 2002 20:01 schreef Oord het volgende:
No, ik heb er al een en op de PC betaal ik vast een stuk minder voor de games.
Nee je PC is niet lelijk, groot of lomp?En de XboX is een lelijk, groot, lomp ding, bah
Xbox MP en PC MP hmm zoek jij de verschillen even? Dan ga ik vast Project Gotham spelen, mooiste racespel ever (Of GT3 maar daarover valt te twisten)Op woensdag 24 april 2002 20:02 schreef TheInfiltrator het volgende:
mmm ja console games mooier dan console games? dikke lol ja
VGA-box HD-TVOp woensdag 24 april 2002 20:10 schreef TheInfiltrator het volgende:
monitors kunnen hoge resoluties aan waardoor het beeld veel gedetaileerder is
Verwijderd
pc gef 4 en zeg amd 1600xp haalt toch een mooier resultaat, hogere resolutie zeg 1280x1024, meer details etc
vroeger gaven consoles betere graphics dan pc's maar tegenwoordig zijn ze echt niet mooier dan games op de pc
zeg maar gerust 2x zo mooi
Jochie, jij hebt er duidelijk geenOp woensdag 24 april 2002 20:17 schreef TheInfiltrator het volgende:
xbox gef3 en p3 733
pc gef 4 en zeg amd 1600xp haalt toch een mooier resultaat, hogere resolutie zeg 1280x1024, meer details etc
vroeger gaven consoles betere graphics dan pc's maar tegenwoordig zijn ze echt niet mooier dan games op de pc
Een xbox programmeur kan programeren op de componenten van de xbox die elke keer hetzelfde zijn itt tot een pc waarmee hij met alles rekening moet houden.
Ik zou het trouwens knap vinden als die PC PGR er in 1600*1200 met FSAA uitknalt.
wat probeer je te insinueren man? dat ik een Microsoft hater ben ofzo?Op woensdag 24 april 2002 20:17 schreef Thunder het volgende:
[..]
...natuurlijk een MS (Of M$ zoals jij het allicht kent) product
ik schrijf altijd net MS ipv M$...
ben trouwens nog akelig hoog gecertificeerd in Microsoft producten .... en werk er ook al jaren mee!
gaat lekker zo hier...
Ow sorry ik dacht dat je weer zo'n akelig PS2 fanboy-tje was die denkt dat een XboX om de minuut crasht.Op woensdag 24 april 2002 20:20 schreef zwelgje het volgende:
[..]Blaat
Mijn excuses
Verwijderd
scheelt je nog geld ook want een pc is flink duurder, is dat boffen
Xbox GeForce 3? waar haal jij deze informatie vandaan? in de Xbox zit een NV2A chip van Nvidia, kwa prestaties zit deze tussen de NV20 (GF3) en de NV25. Verder kan je consolespecs moeilijk gaan vergelijken met pc specs, omdat je met hele andere aspecten te maken hebt.Op woensdag 24 april 2002 20:17 schreef TheInfiltrator het volgende:
xbox gef3 en p3 733
geen probleem, het is je vergeven, mischien reageerde ik ook wat fel, (mijn excuus daarvoor)Op woensdag 24 april 2002 20:21 schreef Thunder het volgende:
[..]
Ow sorry ik dacht dat je weer zo'n akelig PS2 fanboy-tje was die denkt dat een XboX om de minuut crasht.
Mijn excuses![]()
Hehe ps2 crashed net zo hard.Op woensdag 24 april 2002 20:21 schreef Thunder het volgende:
[..]
Ow sorry ik dacht dat je weer zo'n akelig PS2 fanboy-tje was die denkt dat een XboX om de minuut crasht.
Mijn excuses![]()
Alle consoles knallen vast, m'n fucking gameboy knalt nog wel vast.
Lijsje met consoles die ik al vast heb laten knallen / vast heb zien lopen
-Nintendo 8 bit, met off road (zelf gedaan , eigen nintendo)
-Nintendo 64 , james bond (goldeneye iets) in multiplayer (bij me neefje)
-Sega 16 bit , bij een mortal combat achtig iets (ook bij me neefje)
-Playstation , meerdere malen vast gelopen, diverse games, op diverse playstations
-Playstation 2 in de winkel vast gelopen...heel leuk
-Gameboy 1st editie, beeld freeze regelmatig (bij eigen gameboy, gameboy neefje , gameboys van vrienden)
-En ja ook de Xbox vast gelopen, bij de FRS....
Enige ding dat ik nooit heb zien crashen is de dreamcast.
ps. ga morgen een X-box halen
Het is FRIET!
Zegt dat niet meer iets over de eigenaar van die shit dan dat spul zelf?Op woensdag 24 april 2002 20:30 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Hehe ps2 crashed net zo hard.
Alle consoles knallen vast, m'n fucking gameboy knalt nog wel vast.
Lijsje met consoles die ik al vast heb laten knallen / vast heb zien lopen
-Nintendo 8 bit, met off road (zelf gedaan , eigen nintendo)
-Nintendo 64 , james bond (goldeneye iets) in multiplayer (bij me neefje)
-Sega 16 bit , bij een mortal combat achtig iets (ook bij me neefje)
-Playstation , meerdere malen vast gelopen, diverse games, op diverse playstations
-Playstation 2 in de winkel vast gelopen...heel leukGoede reklame, zowel bij de FRS (weet niet welk spel) als bij de V&D (grand turismo).
-Gameboy 1st editie, beeld freeze regelmatig (bij eigen gameboy, gameboy neefje , gameboys van vrienden)
-En ja ook de Xbox vast gelopen, bij de FRS....
Enige ding dat ik nooit heb zien crashen is de dreamcast.
🌞🍃
Nee ik ben zelf super zuinig op m'n spullen, tja me neefje wat minder. Maar de ps heb ik al bij veel mensen vast zien lopen. ( en ja de meeste mensen die ik ken kopen dat spul van hun eigen centjes en zijn er heel zuinig op ).Op woensdag 24 april 2002 20:32 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Zegt dat niet meer iets over de eigenaar van die shit dan dat spul zelf?
Het is FRIET!
Bij de PSX was dat wel bekend toch? Door overhitting oid dacht ik, was bij latere versies opgelost ook.Op woensdag 24 april 2002 20:34 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Nee ik ben zelf super zuinig op m'n spullen, tja me neefje wat minder. Maar de ps heb ik al bij veel mensen vast zien lopen. ( en ja de meeste mensen die ik ken kopen dat spul van hun eigen centjes en zijn er heel zuinig op ).
* Thunder heeft trouwens laatst z'n Mastersystym (SEGA 8bit) laten crashen
Tijdens het booten zeg maar cartridge eruit gehaald
"Software error"
Ik heb het over echte toppers en de enige echte topper van de xbox vind ik Halo en die komt wel voor pc dacht ik.Op woensdag 24 april 2002 20:01 schreef ugamer het volgende:
[..]
ahum ahum
DOA3 is een topper.Op woensdag 24 april 2002 20:57 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Ik heb het over echte toppers en de enige echte topper van de xbox vind ik Halo en die komt wel voor pc dacht ik.
Project Ego een revolutie.
Rallisport beste in zn gebied.
En Halo duurt nog jaren voordat die op de PC komt lijkt me, áls ie komt (Ja ik weet dat ie confirmed is).
Iemand die eindelijk slimme opmerking maaktOp woensdag 24 april 2002 20:16 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik vind dat je de pc niet met x-box kan vergelijken
imho!
PC en consoles zijn niet te vergelijken, punt uit.
Verwijderd
Unreal Tournament speelt daar in tegen weer veel lekkerder op de PC. Het spel HALO is veel meer een PC spel, maar zolang die nog niet voor de PC uitkomt, speel ik hem op mn X-Box
Maar eerst wil ik een nieuwe videokaart, en een scannertje zou ook leuk zijn, verder nog een digicam....
Kortom, ik moet mijn verzameling nog flink uitbreiden.
www.avpnews.com
Kleine opmerking:Op woensdag 24 april 2002 20:17 schreef Thunder het volgende:
[..]
Hé zal ik jou eens een geheimpje vertellen? De DreamCast draaide ook op Windows jaja, en hoe vaak heb je daar gezeik over gehoord? Welgeteld nul hele keren, maar ja dit is natuurlijk een MS (Of M$ zoals jij het allicht kent) product dus dan moet het wel crashen.
Dat jij je windows trouwens niet stabiel kan krijgen ligt aan jou maar win98/win2k/winxp draaien/draaiden hier allemaal heel erg stabiel.
[..]
Een DC KAN windows CE draaien, maar voor 9 van de 10 games wordt dit NIET gebruikt, daarom hoorde je er niemand over zeuren. Windows CE was een mooit extra op de DC. Windows CE schijnt trouwens wel 1 van de stabielste versies van windows te zijn
En een XBOX minder stabiel dan een andere console? Ik geloof er niks van. al dat domme geblaat. Er gebeurt iets slechts met de XBOX, en *BAM* iedereen duikt er boven op. Dezelfde soort verhalen zijn er ook over de GC en de PS2, maar hoor je daar iemand over? Nee, want MS is evil en de rest niet.
Ff ontopic nog: Ik ga op het moment nog geen XBOX halen, want er komen voor mij geen exclusieve games uit die ik MOET hebben. Misschien dat dit in de toekomst nog gaat veranderen.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Amped vindt je zelf nep heb je gezegdOp woensdag 24 april 2002 20:01 schreef ugamer het volgende:
[..]
ahum ahum
Maar dan is het nog wel een exclusieve game (alhoewel ik er ook niet weg van ben)Op woensdag 24 april 2002 22:36 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Amped vindt je zelf nep heb je gezegd..liegbeest+fanboy
Verder hebben ze gewoon allebei een andere doelgroep. Vind je het leuk om een Xbox te kopen, doe het zou ik zeggen. Vind je het niet leuk dan doe je het niet, maar ik zou tenminste nooit door zo'n topic bebeslissen dat het 'toch wel niet zo'n goed idee is om een Xbox te kopen omdat ik al een goede pc heb en iedereen zegt dat die beter is'
mijn 2 eurocenten.
Verwijderd
Wel exclusief..maar genoeg games die ongeveer hetzelfde zijn...niets nieuws dus.Op woensdag 24 april 2002 22:50 schreef Shagura het volgende:
[..]
Maar dan is het nog wel een exclusieve game (alhoewel ik er ook niet weg van ben)
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
M'n pc's (laptop Celeron 766 & gewone pc PII 350) voldoen prima voor m'n normale werkzaamheden, maar voor spelletjes is 't niet echt wat.. komt bij dat ik spelletjes op de PC gewoon niet lekker vind spelen, dat ben ik echt in no-time al weer zat.. met de xbox ga ik lekker op de bank hangen en DOA3 spelen, heerlijk!
Verwijderd
als ik spellen met pc graphics wil spelen doe ik dat wel op mijn pc...
die xbox heeft echt typische nvidia graphics. je ziet gewoon dat het pc-based is.
ik heb liever een echte console...
Een PC en XBOX kun je helemaal niet met elkaar vergelijken.
Ik heb zelf wel een redelijke goede PC vind ik (Athlon 1400) en ik heb ook een XBOX en ik speel op beide games.
Op PC speel ik eigenlijk alleen maar FPS en op XBOX op dit moment Halo en DOA3. Vooral DOA3 vind ik een spel die absoluut niet geschikt is voor PC.
Soms gebruik ik zelfs XBOX en PC tegelijk (Halo multiplayer
Ennuh als je mensen op bezoek hebt, is het toch veel relaxter spelen op een console of niet dan
Denk trouwens ook eens aan gameplay in plaats van alleen maar graphics.
Liever een goede game op 640x480 dan een kutgame op 2048x1536 met FSAA en alle toeters en bellen.
Verwijderd
naar mijn mening is de controller gewoon nog de grootste mislukking van dat hele ding
plus dat ie er gewoon enorm cheap uitziet...
Ik doe het nietOp woensdag 24 april 2002 19:56 schreef freddyathlon het volgende:
Ik heb een aardig goede pc. (zie onder)
Ik ben van plan een XBOX te gaan aanschaffen.
Mijn vraag is: Als je een goede pc hebt die alles aankan, zou je dan ook een xbox kopen en zo ja, waarom dan???
speel altijd op me pc
en nou maar hopen dat de goeie gamez ook op de pc uit komen
die snowboardgame en Halo natuurlijk
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Zon pc heb ik ongeveer nu ook. alles loopt perfect wat ik wil spelen, met bijna altijd alles hoog, dus ik hoeft geen X-Box. maar dan wil ik wel HALO op de pc hebben
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
dus, maar ik zou toch eerder een ps2 kopen ipv xbox, want die spellen liggen mij veel meer. en boeie hoe hij eruit ziet, als hij maar doet waar ie voor gemaakt is.
ook al heb ik dan nu een behoorlijke pc.
jep
Persoonlijke mening heOp donderdag 25 april 2002 11:01 schreef CUBiST het volgende:
tja hoe kan de gameplay nou goed zijn als je zo'n enorme lompe controller in je handen moet houden
naar mijn mening is de controller gewoon nog de grootste mislukking van dat hele ding
Ik vind de controller perfect.
Kan ook zeggen dat ik de gamecube controller eruit vindt zien als een stuk lego door die kleurtjes plus dat het er nogal plastic uitziet
Raar dat m'n xbox nog steeds niet is blijven hangen dan.Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef TuRk het volgende:
Het kutte van de X-boX is dat de MS bug er niet uit is dat ding blijft gewoon keihard hangen.
M'n pc hangt trouwens ook nooit
Welke BUG heb jij het over? Geef ff wat meer info plz.Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef TuRk het volgende:
Het kutte van de X-boX is dat de MS bug er niet uit is dat ding blijft gewoon keihard hangen.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Je moet er ook niet mee gaan gooienOp donderdag 25 april 2002 11:16 schreef TuRk het volgende:
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Ik speel Diablo/Baldur's gate 2 (pas weer mee begonnen maar je moet het niet te lang achter elkaar spelen) en strategygames op de pc en sport, multiplayer, sommige fpssen en ander soort rpg's op mijn xboxje
Verwijderd
Een XBOX, of andere console, koop je omdat de games je aanspreken, niet omdat je een shitty pc hebt of juist niet kopen omdat je een state of the art pc hebt.
Ik heb nog een Geforce DDR in me pc hangen en die doet alles perfect, maar ga denk ik volgende maand maar wel een TI4200 kopen want sommige games beginnen nu toch wel meer te eisen.
Verwijderd
Verwijderd
Nee. Seagates, speciale versies die net iets schokbestendiger schijnen te zijn dan de rest.(zitten er ibm disken in?)..
Het is een afgeleide Windows 2000-kernel, dus over stabiliteit heb je denk ik weinig te klagen (ik denk trouwens ook niet dat jij met jouw specs Windows 98 draait). Bovendien heeft MS meer ervaring in operating systems dan Sony, dus dat zit wel goed.er draait namelijk een 'windows-achtig' besturingsysteem op, ik denk dat ik voor ons allemaal praat als ik zeg dat dat niet stabiel KAN zijn...
Klopt... Ik vind zelfs dat je een pc met geen enkele console kunt vergelijken. Topic-titel mag dus ook wel gewijzigd worden, want dit geldt voor elke console.ik vind dat je de pc niet met x-box kan vergelijken
En op welke console kun je ook alweer een toetsenbord aansluiten, een muis aansluiten, surfen en mailen, een Linux-kit installeren, en zelf programmeren? PS2, toch? Welke lijkt dan meer op een PC? MS doet z'n best het niet op een PC te laten lijken, kan je van Sony niet zeggen.nee waarom, de Xbox is praktisch een pc (met een paar aanpassingen)
Tenzij je een HP ePC hebt gekocht (gisteren offday@hp.nlEn de XboX is een lelijk, groot, lomp ding, bah
Klopt, en face it, kan de PS2 en/of GC net niet aan tippen. Niet als flame bedoeld, maar de tijd heeft niet stilgestaan, en de Xbox is technisch gewoon beter dan de PS2. Maar goed, dit staat los van de kwaliteit van de games die op de consoles gaan komen.als ik spellen met pc graphics wil spelen doe ik dat wel op mijn pc...
die xbox heeft echt typische nvidia graphics. je ziet gewoon dat het pc-based is.
Grappig dat jij er dan een plaatje van de GC-controller ernaast durft te zetten. Het grappige is ook dat MS wel degelijk onderzoek heeft gedaan naar een prettig in de hand liggende controller, en dat het merendeel van de mensen het daar ook wel mee kan vinden. PERSOONLIJK, en ik herhaal, PERSOONLIJK vind ik 'em ook prima, beter dan de te kleine PS2 en GC-controllers. En hij ziet er met het matte zwarte plastic en zwarte jewel iets minder goedkoop uit dan sommige andere controllers, maar laat ik geen namen noemen.tja hoe kan de gameplay nou goed zijn als je zo'n enorme lompe controller in je handen moet houden
Just my 2 eurocents...
Lang: Nee dat doe ik niet
Ik heb al een goede pc, waarom zou ik dan een xbox of een andere console willen
Verwijderd
Dreamcast controller nagemaakt alleen dan zonder ingang voor VMU. Hebben ze daar dus maar een xbox logo kartonnetje achter een plastic glaasje geplaatstOp donderdag 25 april 2002 11:01 schreef CUBiST het volgende:
tja hoe kan de gameplay nou goed zijn als je zo'n enorme lompe controller in je handen moet houden
Lees eerst dit topic dan maar eens helemaal.. genoeg redenen dacht ik zoOp donderdag 25 april 2002 16:04 schreef BlizzarD het volgende:
Kort: Nee
Lang: Nee dat doe ik niet
Ik heb al een goede pc, waarom zou ik dan een xbox of een andere console willen
Probeer maar eens relax met z'n 4en op de bank relax een game te spelen op een pc
Niet denken dat ik iets tegen een pc heb hoor, daar speel ik ook genoeg op, maar dan hele andere spellen
Verwijderd
Dan kan toch?Op donderdag 25 april 2002 16:35 schreef InZane het volgende:
[..]
Probeer maar eens relax met z'n 4en op de bank relax een game te spelen op een pc
[..]
Je verbindt je videokaart met je tv en controllers voor de pc zijn er ook zat.
P.S. Ik koop geen x-box, mijn pc is dan wel wat gedateerd, maar ik heb het geld er niet voor over om een xbox te kopen.
4 controllers geen idee waar ik die op moet aansluiten allemaal (Hoewel met die Sidewinder kon je tochstapelen zeg maar?) ...en dan ook nog typische spellen die je met zn 4-en kan spelen, die zijn er voor de pc niet.Op donderdag 25 april 2002 16:41 schreef Rtukkers het volgende:
[..]
Dan kan toch?
Je verbindt je videokaart met je tv en controllers voor de pc zijn er ook zat.
Ennuh leuk in de huiskamer zo'n computer bij je tvOp donderdag 25 april 2002 16:43 schreef Thunder het volgende:
[..]
4 controllers geen idee waar ik die op moet aansluiten allemaal (Hoewel met die Sidewinder kon je tochstapelen zeg maar?) ...en dan ook nog typische spellen die je met zn 4-en kan spelen, die zijn er voor de pc niet.
Verwijderd
Casemodding misschien? Je kan je pc natuurlijk ook wegwerken in een kastje ofzo.Op donderdag 25 april 2002 16:46 schreef InZane het volgende:
[..]
Ennuh leuk in de huiskamer zo'n computer bij je tv
Niet iedereen heet TweakerOp donderdag 25 april 2002 16:48 schreef Rtukkers het volgende:
[..]
Casemodding misschien? Je kan je pc natuurlijk ook wegwerken in een kastje ofzo.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Verwijderd
Even afwachten voor de X-box, maar lijkt mij dat deze ook meer actie/arcade games krijgt.
Het gaat er gewoon om wat dat ding nu presteert en of er interessante spellen voor uit komen. De PS2 is nu toch ook al zeker een jaar oud en draait ook nog volop mee... de graphics zijn nog steeds mooi en worden ook steeds mooier. Uiteindelijk is het toch de bedoeling dat je console een jaar of 2 a 3 mee kan en daarna is er vast wel weer een nieuwe op de markt.
Ik heb nu zelf een X-Box gekocht en die bevalt prima. Mijn PCtje, een Athlon 700, gebruik ik nu voornamelijk voor een beetje PhotoShoppen en dat soort dingen en minder voor games. De laatste tijd heb ik wat last van m'n nek gekregen door het werken achter een PC en dus vinnik het echt een verademing om vanuit m'n luie stoel te kunnen gamen
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Je kan ook een emulator downen en zo'n USB-PSX-aansluiting-plugje
En een pc is veeeeeeel duurder. Een Xbox koop je voor de games en graphics is ook niet alles, alhoewel een console daar wel 3/4 jaar bij mee gaat en een pc'tje niet.Op donderdag 25 april 2002 18:57 schreef Maverickje het volgende:
Nee natuurlijk niet, een XBox is niet uit goed uit te breiden dan een pc. En op een pc kan ik veeeeel meer
Verwijderd
kheb er al een
beetje nutteloze reactie ik weet het
Verwijderd
Ik wilde zowiezo al een dvd-speler hebben en nu heb ik dan 2-in-1. En het is gewoon gezelliger om met je maten achter een TV te zitten met twee controllers dan achter een computer monitor met 1 toetsenbord.
En nu dat de prijs al een stuk interresanter is waarom niet.
Verwijderd
lekker relax op de bank, joypad in je hand, biertje erbij... vrienden om je heen en lekker gamen maar. Gewoon de cd erin en aanzetten..
dat kan je op de pc alleen met selfboot cd's en die zijn meestal voor het installeen van operating systems =]
dus als je lekker wilt gamen, haast geen laadtijden enz enz.. dan neem je een console.
ik heb een ps2, xbox en een super pc.. en misschien koop ik de gcn ook..
[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 12:55 ]
Verwijderd
???? kan je wat duidelijker zijn? snap er geen fuck vanOp vrijdag 26 april 2002 10:01 schreef dahaaz het volgende:
n xbox is zo wa een pc
duz kk zou het nooit doen
offe z de xbox nie zowa een pc ?
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
enne.. het maakt ons niets uit of jij nou een xbox koopt of niet.. dat is je eigen probleem.
Verwijderd
wrom dan niet? niet echt onderbouwd wel? ... neem een sega dreamcast.. behoorlijk geflopt in europa, maar toch een systeem waarbij er spellen zijn gemaakt die echt de moeite waard zijn. Voordeel op dit moment is dat omdat zoiets geflopt is de hardware en software nu een lekker prijsje hebben.. mag van mij ook wel gebeuren met de xbox... de hardware is nu in ieder geval al aan de beurt geweest,laat nu die spellen maar eens droppen tot een eurootje of 50....Op vrijdag 26 april 2002 11:08 schreef Dribbeltje het volgende:
Ik ga geen console kopen die in verschillende landen al flink aan het floppen is en al deels uit de markt is genomen
Zelf heb ik nog 3 redelijke pc's thuis maar dat is verleken met een spelcomputer een hele dure grap.
(Met redelijk bedoel ik in mijn geval dus dat alle pc's met gemak Max Payne kunnen afspelen bij 800x600@Max Details)
Trouwens ik Heb de X-box al gekocht en ik heb dus pas geleden gehoord dat de prijs gaat dalen naar €299,-.
Dus ik had beter kunnen wachten tot de daling van de prijs.
Maar ja dat hoorde ik dus net te laat.
Verwijderd
vraag er dan ook neit naarOp vrijdag 26 april 2002 11:26 schreef xsence het volgende:
enne.. het maakt ons niets uit of jij nou een xbox koopt of niet.. dat is je eigen probleem.
De topic titel luidt koop jij een xbox...
en dan kom JIJ met maakt ons niet uit of je er een koopt.
Verwijderd
Not quite....Op donderdag 25 april 2002 16:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dreamcast controller nagemaakt alleen dan zonder ingang voor VMU. Hebben ze daar dus maar een xbox logo kartonnetje achter een plastic glaasje geplaatst..geweldig
Geen kwaad woord over de DC hoor, hij staat trots
bovenop mijn XBOX, maar 1 ding moet ik wel zeggen:
De DC controller is het meest RSI-veroorzakende PLEURIS ding dat ik ooit in mijn handen heb gehad.
Het irritante is weer dat de DC games zo ultra goed zijn dat je toch blijft spelen en dan met kramp in je poten om 2 uur gaat maffen.
Nee de XBOX controller vind ik een heel stuk beter dan die van de DC.
Trouwens, ondanks dat ik een XBOX heb is de DC wat mij betreft nog steeds the King of consoles. Simpelweg door de enorme berg aan fantastische games. Ik heb de PS2 nooit als serieuze concurrent gezien voor mijn DC. De XBOX kan een waardige opvolger zijn denk ik, vooral als SEGA meer kick-ass games uitbrengt, zoals nu al JSRF.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
damn.. wat een woorden.. als dit een wedstrijd zou zijn zou ik de hoofdprijs krijgen
hohohohohohohoh
metal gear x, nfs, halo2, enz enz.. xbox heeft genoeg support.. nu de andere 2 consoles nog.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Verwijderd
DC + spindel taiyo yuden, 40x liteon brander diskjuggler, smartftp,flashfxp,getright= een explosie aan eerste klas spellen! en dat is geen fucking joke!!!Op vrijdag 26 april 2002 12:25 schreef tazzman het volgende:
Misschien dat ik een gebruikte DC op de kop tik maar nee, ik koop geen PS2 en geen XBOX.
Maar xbox is gewoon weer eens gaaf omdat sommige launch titels echt wel by zonder mooi te noemen zijn, en om dat je die games niet zomaar van het net kan plukken,dat geeft die spellen toch weer veel meer magie als bijv. dc spellen waar je op het moment gewoon je nek over breekt op het net.