Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Ik draai de cli met een athlon1400@1470 en ik doe er zo'n 4.5 tot 5 uren over. 15% klinkt iets langzaam, draaien er andere programma's of zit je veel te gamen???
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
het klopt inderdaad dat de eerste ongeveer 15% het snelst gaat, daarna komt ie op normaal tempo en gaat ie constant verder
De meeste wu's starten snel, worden dan langzamer, in het midden een paar procentjes nog langzamer, en aan het eind weer (bijna) net zo snel als aan het begin. Het kan dus nog allemaal goedkomen 
Bdw: is dit de eerste wu die je met de command-line clien doorrekent, of heb je er al meerdere gedaan ?
Bdw: is dit de eerste wu die je met de command-line clien doorrekent, of heb je er al meerdere gedaan ?
hmmm.. jammer.. btw: wat ook wel redelijk snel gaat is de screensaver van Seti.. als je die je screen laat 'blanken' dan gaat et ook behoorlijk snel.. kan je natuurlijk niet iets anders tegelijk doen.. maar als ie een nachie aan staat ben je toch snel 2 units verder...
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Mmmm, dan moeten je WU's toch wel wat sneller gaan als in 5 uur?bille's sig:
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD
Maar die blank-tip kent iedereen hiero wel dacht ik zo, CLI blijkt nog steeds wel wat sneller. Gewoon lekker CLI draaien, en niet te veel naar die eerste en laatste paar %jes kijken, die gaan heeeel snel (ook met de GUI).
Pagina: 1