Er zijn idd Dolby Digital 5.1 spellen ja, maar heel weinig.
Hoezo zo weinig? Te groot?Op woensdag 24 april 2002 19:15 schreef ddc het volgende:
Er zijn idd Dolby Digital 5.1 spellen ja, maar heel weinig.
Nee, het is niet interessant. Creative EAX is veel interessanter en breder ondersteund.Op woensdag 24 april 2002 19:18 schreef Tha.Gnome het volgende:
Hoezo zo weinig? Te groot?
Nee, het is niet interessant. Creative EAX is veel interessanter en breder ondersteund.
[/quote]
Das alleen maar ECHO bij mij
En waarom niet interessant? Geluid van achter bij games, super lijkt me dat. EAX heeft dat d8 ik niet!
[/quote]
En waarom niet interessant? Geluid van achter bij games, super lijkt me dat. EAX heeft dat d8 ik niet!
Ja, je hebt goed opgeletOp woensdag 24 april 2002 19:20 schreef Tha.Gnome het volgende:
Tuurlijk heeft EAX dat wel!
Voor een game met goed geluid moet je bij Half-Life zijn.
Verwijderd
Je zult er maar heel weinig vinden, aangezien realtime AC3-encoding voor games gewoon geen optie is. Voor dynamische multichannel effecten ben je dus op A3D of DirectSound aangewezen (EAX is geen multichanneltoepassing, enkel Environmental Audio; het berust op DirectSound voor surround).
Wel zijn er een klein aantal games met soundtracks in DD5.1.
Een voorbeeld hiervan is de DVD versie van Outcast.
Wel zijn er een klein aantal games met soundtracks in DD5.1.
Een voorbeeld hiervan is de DVD versie van Outcast.
Verwijderd
sjongejonge...Op woensdag 24 april 2002 19:30 schreef Flexx het volgende:
halflife support eax slechts deels, het vijfde kanaal wordt niet gebruikt
tribes 2 en max payne, die hebben goede ondersteuning voor eax
begrijp me niet verkeerd, ik ben een cs-addict maar HL heeft dus geen goed geluid...
Verwijderd
ik heb eens via de gewone speakeruitgang naar een dts versterker gegaan , klinkt ook leuk
De vijfde speaker heeft ook heel weinig met EAX te maken, deze hoort alleen te werken bij filmsOp woensdag 24 april 2002 20:17 schreef neographikal het volgende:
[..]
sjongejonge...
halflife support eax slechts deels, het vijfde kanaal wordt niet gebruikt
tribes 2 en max payne, die hebben goede ondersteuning voor eax
begrijp me niet verkeerd, ik ben een cs-addict maar HL heeft dus geen goed geluid...
Tss, halflife komt nog geen eens voor de helft in de buurt van het geluid van Patience...Op woensdag 24 april 2002 19:30 schreef Flexx het volgende:
[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|
nou als je Max Payne speelt dan gebruikt ie voor de spraak dus wel degelijk de 5e speaker (center) Daar hoor je um dus lullen en de rest van ut geluid hoor je dus via de overige 4 plus je sub. Hoezo EAX gebruikt de 5e speaker nieOp donderdag 25 april 2002 16:13 schreef arjandijk het volgende:
[..]
De vijfde speaker heeft ook heel weinig met EAX te maken, deze hoort alleen te werken bij films
Pagina: 1