Begin niet direct te lachen, maar ik vraag me af hoe ik mijn cd-rom speler werkend krijg onder Windows 98. Ik had het eerst geprobeerd met een driver in de config.sys/autoexec.bat, maar dan krijg ik de 8+3 bestandsnotatie en daar heb ik ook nix aan. Wie weet hoe ik het wel moet doen?
Controleer ook ff de jumpers achterop je bekerhouder (MAster of SLave).
Gaat het laatje open? Nee, dan heb je geen voeding.
Blijft het lampje branden? IDE kabel omdraaien!
Als ie in de Bios gezien wordt, dan moet ie automatisch in Win ook gezien worden.
Check even apparaatbeheer of (niet lachen) herschik even je icoontjes. Misschien hangt ergens onder in een window.
Suc7
Blijft het lampje branden? IDE kabel omdraaien!
Als ie in de Bios gezien wordt, dan moet ie automatisch in Win ook gezien worden.
Check even apparaatbeheer of (niet lachen) herschik even je icoontjes. Misschien hangt ergens onder in een window.
Suc7
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik zal inderdaad eens in de bios kijken, alleen die is in mijn Compaq nogal moeilijk bereikbaar, moet met 3 opstartfloppy's omdat F10 of delete niet werkt bij het opstarten.
Verwijderd
Je kunt die bios ook weer in je Compaq krijgen. Moet je maar ff op internet kijken bij Compag hoe dat precies moet. Volgens mij kan dat met die drie diskettes.
Het zou kunnen dat je hd eerst leeg moet omdat ie graag een partitie wil aanmaken.
Het zou kunnen dat je hd eerst leeg moet omdat ie graag een partitie wil aanmaken.
Pagina: 1