Toon posts:

hoe zit het nou met dat nikon coolpix 995 STREEPJE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zie namleijk op verschillende site's en in verschillende bladen 3 verschillende modellen oftewel verschillende kleur streepje op handvat). 1-tje met blauw streeje, 1-tje met rood :r en eentje zonder streepje.

ik vin dus zonder streepje het mooist , daarna die blauwe en als laatste die rode, gegege

maar is het land gebonden ofzo????

ik wil er namelijk dus 1 kopen, maar een rood streepje overleeft mijn zwakke hartje niet :+ , welk streepje hebben jullie eigenlijk?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sjemig dit gaat toch ook nergens over! :Z
Wat kan het jou nou schelen? Het maakt mij niet echt uit hoor, als het maar mooie foto's maakt. :)

Ik heb een Coolpix 775 met een rood streepje...

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
IK WIL HET GEWOON WETEN MAN!
ga iemand anders lastig vallen, als ik iets koop wil ik het goed doen :7

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zal ik eens een gokje doen?

Rood streepje: US / Europees model
Blauw: Asisch model
Geen streepje: Mensen die het streepje niet mooi vonden.

En een beetje fatsoenlijker mag ook wel, je komt hier om informatie vragen toch?

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk, mijn excuses, maar reageer niet als je het stom vindt vin ik, maar ik was wel een beetje driftig ja, excuus nog maals

zo goed :)

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Je hebt mazzel dat ik goede zin heb met dat overspannen geblaat van je, maar het paarse (niet blauw) handvat is het US model. Rood is Europees. Zwart weet niet.

Zoef

Verwijderd

Inderdaad, kan ik rustig ontspannen op dit tijdstip van de nacht melden, dat het rode streepje op de Coolpix995 overal in Nederland, verschijnt(verscheen) want als ik jou was zou ik maar niet te lang wachten, want dit model gaat er uit, in Hilversum werd vorige week de laatste Coolpix999 voor 600euro gedumpt, dus goed in de gate houden............... ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik zie op internet veel gepraat worden over de coolpix 999, nml de opvolger van de 995. deze zou de foveon X3 chip hebben et 5x zoom etc., maar veel zeggen dat het een hoax is. Weten jullie misschien meer dan
en kan ik dus beter wachten als de laatste 995 voor 600 euro's eruit gaan (als ik de vorige post goed begrijp)

http://home.quicknet.nl/qn/prive/lp.gordijn/Nikon%20Coolpix%20999%20X3_htm.htm

Verwijderd

In mijn post staat dat de laatste Coolpix999 gedumpt werd voor 600euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(in Hilversum althans)

Ik heb even jouw LINK bekeken en het is vrij summier, toen nog in Orlando, op de Cebit was er niets te melden, dus ik denk dan HOAX...
Pagina: 1