Toon posts:

Geluidskaart gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een beperkt budget en zoek een goede geluidskaart, ze wordt op proffesionele versterker aangesloten (met 2x150watt RMS boxen). deze moet mijn processor zo weinig mogelijk belasten in spelletjes en een goede kwaliteit leveren. ik had graag ook een degelijke digitale ingang gehad (vanuit stand-alone-CDspeler naar PC opnemen met degelijke kwaliteit). extra software hoeft niet, bulk is ook goed genoeg voor mij....
GrEEtZ

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Is die Soundblaster Live 5.1 Bulk nog steeds voor zo belachelijk weinig geld te koop? Dan zou ik mooi die nemen.

CD's kopieer je over je IDE-kabel met Exact Audio Copy. Gaat niet snel, maar toch heel wat sneller dan via je normale audio cd-speler.

Siditamentis astuentis pactum.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:05

Jag

Topic titel duidelijker gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
is er veel verschil tussen de soundblaster live! 5.1 en de fortissimoII van hercules? kwa kwaltitiet en CPU belasting?

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 22:52 schreef de666 het volgende:
is er veel verschil tussen de soundblaster live! 5.1 en de fortissimoII van hercules? kwa kwaltitiet en CPU belasting?
heb het prachtig naar mn zin met de sblive5.1(bulk), maar denk toch dat de fortissimo II beter is in breedte van frequenties..