Zoals hier: [topic=474249] te lezen valt heb ik een Papst 8412 N/2GL gekocht. Deze heeft echter drie aansluitingkjes. (draden: blauw, rood en wit). Maar er passen er maar 2 op! (Oude fan rood en zwart). Wat moet ik nu doen?
Probeer een Rood en Wit
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Staat dat niet op de website van de Fabriekant?
Was dat alles wat je wilde vertellen?Op woensdag 24 april 2002 18:09 schreef fleppuhstein het volgende:
En ?
Heb je alle 9 mogelijke manieren al uitgeprobeerdOp woensdag 24 april 2002 18:02 schreef DutchCommando het volgende:
Heb beide al geprobeerd...
Rood lijkt mij iig plus(+) maar die moet je wel op de goeie plek in het stekertje doen natuurlijk.
Zo het is gelukt. Alleen nu zit het stekkertje nog niet echt vast. Tip voor een lijm (niet vloeibaar bij warmer worden en niet brandbaar?)
Stekkertjes afknippen en er een kroonsteentje / andere verbinding tussen zetten? Leek me steviger dan een drup lijm.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Ehm.. als je een 2 polig stekkertje of een 3 polig stekkertje hebt dan kan je gewoon de pinnentjes eruit halen met daaraan vast het draadje. Die kan je dan gewoon in het andere stekkertje plaatsen. Het lijkt mij dat je dit had moeten doen of heb ik het nu misOp woensdag 24 april 2002 19:24 schreef DutchCommando het volgende:
Zo het is gelukt. Alleen nu zit het stekkertje nog niet echt vast. Tip voor een lijm (niet vloeibaar bij warmer worden en niet brandbaar?)
Je hebt het mis, want die pinnetjes zitten op de plaat van de voeding. Oftewel, dat zal moeilijk gaan.Op woensdag 24 april 2002 19:27 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Ehm.. als je een 2 polig stekkertje of een 3 polig stekkertje hebt dan kan je gewoon de pinnentjes eruit halen met daaraan vast het draadje. Die kan je dan gewoon in het andere stekkertje plaatsen. Het lijkt mij dat je dit had moeten doen of heb ik het nu mis
Op woensdag 24 april 2002 19:31 schreef DutchCommando het volgende:
[..]
Je hebt het mis, want die pinnetjes zitten op de plaat van de voeding. Oftewel, dat zal moeilijk gaan.
Dat zou vrij logisch zijn. Ik ga morgen wel naar een electra zaak. Vragen naar niet brandbare niet vlambare en niet bijtende lijnOp woensdag 24 april 2002 19:32 schreef Rave17 het volgende:
[..]
oke, ik dacht al want dat zou je toch wel weten
\Op woensdag 24 april 2002 18:18 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Heb je alle 9 mogelijke manieren al uitgeprobeerd
Rood lijkt mij iig plus(+) maar die moet je wel op de goeie plek in het stekertje doen natuurlijk.
Hoe kan je 9 verschillende manieren bedenken met maar 3 draadjes (er zijn maar 6 manieren)
Bij de electra zaak wisten ze ook niet welke lijm ik moest gebruiken. Misschien weet iemand het hier toch?
Pagina: 1