Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Een stukje als een review/column/feature, of een stukje als een nieuwspost?
Professioneel Hyves-weigeraar
De invulling maakt mij echt niets uit, het materiaal heb ik toch al liggen, kleine moeite dus om er wat van te schrijven. You name it, ik vind alles primaOp woensdag 24 april 2002 18:06 schreef Wouter Tinus het volgende:
Een stukje als een review/column/feature, of een stukje als een nieuwspost?
Artikel! Kun je veel meer in kwijt en wordt meer gelezen denk ik!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Een artikel is natuurlijk wel meer werk, je moet dan echt aan een aantal pagina's denken, terwijl een nieuwspost hoogstens een paar alinea's is
.
Van mij mag een nieuwspost in ieder geval, ik zal even Hielko schoppen, die gaat over de artikelen enzo
Van mij mag een nieuwspost in ieder geval, ik zal even Hielko schoppen, die gaat over de artikelen enzo
Professioneel Hyves-weigeraar
*auw*
Van mij mag een 'kort' artikel ook. Maar zoals Wouter al zegt is dat wel een stukje meer werk. Ik schat dat een 'lange' nieuwspost ongeveer 250 woorden is terwijl een artikel al snel 1000 woorden telt. Jij mag beslissen wat het wordt, maar een artikel ipv een nieuwspost zouden we natuurlijk wel op prijsstellen
.
Van mij mag een 'kort' artikel ook. Maar zoals Wouter al zegt is dat wel een stukje meer werk. Ik schat dat een 'lange' nieuwspost ongeveer 250 woorden is terwijl een artikel al snel 1000 woorden telt. Jij mag beslissen wat het wordt, maar een artikel ipv een nieuwspost zouden we natuurlijk wel op prijsstellen
Ik ben al aan het werk
Kan ik dat naar Hielko sturen?
Lijkt me welOp vrijdag 26 april 2002 01:14 schreef Wokschotel het volgende:
Ik ben al aan het werkKan ik dat naar Hielko sturen?
En anders moet die het maar doorsturen naar wouter.
Pagina: 1