Is het mogelijk om een cliënt te maken waar alle instellingen al in staan? Ik wil namenlijk een subteam maken maar het zou handig zijn als ze dan via mijn site de cliënt kunnen downloaden waar het mail adres en de andere instellingen al in verwerkt zijn. Is dit mogelijk?
Verwijderd
Als je het over rc5 of ogr heb zie onderstaand
org moet je even rc5 en ogr omdraaien
zet dit in je dnetc.ini, zip de zooi en zet het op je site
wel ff je email aanpassen
[parameters]
id=[insert-email-here]
[misc]
project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0
[networking]
disabled=yes
autofindkeyserver=no
keyserver=webz4all.com:5000
[buffers]
checkpoint-filename=checkpoint.rc5
[rc5]
fetch-workunit-threshold=16000
preferred-blocksize=33
org moet je even rc5 en ogr omdraaien
zet dit in je dnetc.ini, zip de zooi en zet het op je site
wel ff je email aanpassen
[parameters]
id=[insert-email-here]
[misc]
project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0
[networking]
disabled=yes
autofindkeyserver=no
keyserver=webz4all.com:5000
[buffers]
checkpoint-filename=checkpoint.rc5
[rc5]
fetch-workunit-threshold=16000
preferred-blocksize=33
Thx!
maar dat webz4all.com kan ik vast wel weglaten.
dit is mijn eigen .ini:
[parameters]
id=mailadres
[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0
[rc5]
preferred-blocksize=33
Wat hebben die andere functies bij jou nog voor nut?
dit is mijn eigen .ini:
[parameters]
id=mailadres
[misc]
[rc5]
preferred-blocksize=33
webz4all is denkik zijn eigen proxy ....Op woensdag 24 april 2002 17:58 schreef dajando het volgende:
Thx!
dit is mijn eigen .ini:
[parameters]
id=mailadres
[misc]
[rc5]
preferred-blocksize=33
je zou er ook dutchman.keyserver.org in kunnen vullen.
wat betreft de andere opties ..
Ik zou OGR niet op 0 zetten, want dan zou hij daar niet automatisch mee doorgaan als rc5 klaar is, den andere opties staan redelijk duidelijk uitgelegd in de config-tool zelf of in de readme/faq-o-matic op d-net.
code:
1
2
3
| [rc5] fetch-workunit-threshold=**** preferred-blocksize=33 |
Vul in ieder geval een getal in op de **, dit is namelijk hoeveel WU hij ophaalt per keer en in je buffer zet. Dit is handig voor mensen die geen constante verbinding hebben, en zo dus niet op elk moment nieuwe WU kunnen ophalen.
Vul bv 2000 in, daarmee heeft een XP1800+ zo'n 50 uur voor nodig (dikke 2 dagen)
Zorg ook dat je versie 472 verstuurd, aangezien deze de nieuwe Athlons herkent, en 50% performance winst opleverd bij de P4.
Juist
472 = beta .....
Bezint eer ge begint ....
* Jive herrinnert zich nog een heleboel verloren WU's door een foute dnet-cli.
Als het goed is is ie morgen officiel, als er geen bugs zijn gerepor(d)(+)(t)(?).Op woensdag 24 april 2002 20:07 schreef Jive het volgende:
472 = beta .....
Juist
de 472 is geen beta, maar een prerelease. als hij beta was dan zou hij binnen 7 dagen verlopen en deze loopt eeuwig door. en de foute client was ook een gewone mainstream release ook geen beta.Op woensdag 24 april 2002 20:07 schreef Jive het volgende:
472 = beta .....
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
* Jive gaat gewoon 3 maanden wachten nadatie FINAL is & geen geklooi is geweest ...Op woensdag 24 april 2002 21:51 schreef stappel_ het volgende:
[..]
de 472 is geen beta, maar een prerelease. als hij beta was dan zou hij binnen 7 dagen verlopen en deze loopt eeuwig door. en de foute client was ook een gewone mainstream release ook geen beta.
Ik heb toch geen P4's in mijn stal, dus voor mij maakt het nix uit ....
je dacht to niet dat ik 45 machines ging updaten waar geen P4 in zit.Op woensdag 24 april 2002 22:01 schreef Jive het volgende:
[..]
* Jive gaat gewoon 3 maanden wachten nadatie FINAL is & geen geklooi is geweest ...
Ik heb toch geen P4's in mijn stal, dus voor mij maakt het nix uit ....
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Is het ook mogelijk om in te stellen dat de koe automatisch wordt opgestart als je de pc opstart? (wanneer mensen de zipfile hebben gedownload)
Maak een .bat bestand met daarin:Op zaterdag 27 april 2002 15:08 schreef dajando het volgende:
Is het ook mogelijk om in te stellen dat de koe automatisch wordt opgestart als je de pc opstart? (wanneer mensen de zipfile hebben gedownload)
code:
1
2
| dnetc.exe -install cls |
, en doe deze in de dnet map.
Maak ipv een zip file een self-extracting exe. En zorg nu dat hij dat .bat bestand opend zodra het is uitgepakt.
Beetje brak omgeschreven, maar hopelijk duidelijk
Juist
Dat het .bat bestand automatisch wordt opgestart kan denk niet met winrar? Maar wat doet dnetc -install precies?
"-install" :
En het kan wel in WinRar, rar eerst alle bestanden (niet de map, maar losse bestanden zo inpakken), en kies dan voor Alt+X (Create SFX module). Kies voor de standaard en voor geavanceerde eigenschappen. Vul dan dit in:D.net (<--link) schreef:
Windows - Service
Een Win9x/WinNT service is een proces dat opstart wanneer de computer wordt aangezet en niet stopt voordat de computer weer uitgezet wordt. Dit in tegenstelling tot normale processen die stoppen wanneer de gebruiker zich afmeldt.
Daardoor heeft een service geen toegang tot netwerk bestanden en de harddisk. Hiervoor moet een gebruiker zijn aangemeld (overigens kan deze beperking buiten werking gezet worden in Win NT - zie onze FAQ in het Readme bestand bij de client).
Om de client als een service te installeren start je de client met de -install optie. Dit zorgt ervoor dat de client zichzelf aanmeld bij de service-handler, die op zijn beurt automatisch de client zal starten wanneer de computer aangezet wordt. Om deze service te verwijderen: start de client met de -uninstall optie.
Juist
Dus ff voor de duidelijkheid:
Ik wil dat mensen de koe kunnen downloaden met mijn instellingen in de .ini file. Wanneer ze de koe opstarten moet hij voortaan worden opgestart bij het opstarten van de pc. met -install word de koe wel opgestart maar zie ik hem niet in de systray. Is het mischien mogelijk om daarvoor iets in de .ini file te zetten?
Ik wil dat mensen de koe kunnen downloaden met mijn instellingen in de .ini file. Wanneer ze de koe opstarten moet hij voortaan worden opgestart bij het opstarten van de pc. met -install word de koe wel opgestart maar zie ik hem niet in de systray. Is het mischien mogelijk om daarvoor iets in de .ini file te zetten?
Onzichtbaar:
Zichtbaar:
code:
1
2
3
| [display] progress-indicator=auto-sense detached=yes |
Zichtbaar:
code:
1
2
3
| [display] progress-indicator=auto-sense detached=no |
Verwijderd
[display]
progress-indicator=auto-sense
detached=yes <<< maak hier no van en je ziet weer een koetje in je tray !!
net te laat
progress-indicator=auto-sense
detached=yes <<< maak hier no van en je ziet weer een koetje in je tray !!
net te laat
een service is volgens mijn nooit zichtbaar.
Maar je kan toch een snelkoppeling in de opstart-map laten plaatsen?
Probeer anders eens een instal prog zoals "Setup Factory".
Daar kan je veel dingen geheel automatisch laten doen.
Maar je kan toch een snelkoppeling in de opstart-map laten plaatsen?
Probeer anders eens een instal prog zoals "Setup Factory".
Daar kan je veel dingen geheel automatisch laten doen.
Bij Distributed.net hebben ze volgensmij liever niet dat je de client op je eigen site ter download aanbied. Mischien staat hier ook wel iets over in de license Agreement. Dit is omdat ze in het verleden problemen hebben gehad met aangepaste trojan clients. Als je een client van D.net zelf downt weet je gewoon zeker(Lees bijna zeker) dat er niet mee geknoeid is.
Advanced sheep-counting strategies
Pagina: 1