Fan voor PIII slot1, wat is hier zo speciaal aan?

Pagina: 1
Acties:

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Misschien een vreemde topic maar goed. Ik had dus een 40x40x10mm fannetje nodig voor een slot1 cpu en ging op zoek. De huis-tuin-en keuken pc-zaak had ze niet eens meer, dus dan maar naar de electronicazaak. Die had ze wel, ware het niet dat die toch iets van 15 euro kostte. Kom thuis, zie dat er geen stekkertje aan zit. Niet zo'n ramp, maar de winkel levert ze dan ook uitsluitend zonder stekkertje en ik ben dus genoodzaakt de draadjes te wisselen met die van een andere inclusief connector, of de draadjes te solderen op de mobo-connector. Zijn die dingen inmiddels al zo uniek geworden dat ze nergens meer te krijgen zijn inclusief stekkertje en tegen een schappelijke prijs?

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik kan er nog wel 1 voor je regelen hoor, ding van mij doet het prima en koste geen drol.

Zaakje in IJmuiden had ze nog.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 17:16 schreef Tonnes het volgende:
Misschien een vreemde topic maar goed. Ik had dus een 40x40x10mm fannetje nodig voor een slot1 cpu en ging op zoek. De huis-tuin-en keuken pc-zaak had ze niet eens meer, dus dan maar naar de electronicazaak. Die had ze wel, ware het niet dat die toch iets van 15 euro kostte. Kom thuis, zie dat er geen stekkertje aan zit. Niet zo'n ramp, maar de winkel levert ze dan ook uitsluitend zonder stekkertje en ik ben dus genoodzaakt de draadjes te wisselen met die van een andere inclusief connector, of de draadjes te solderen op de mobo-connector. Zijn die dingen inmiddels al zo uniek geworden dat ze nergens meer te krijgen zijn inclusief stekkertje en tegen een schappelijke prijs?
sluit ze op een molex aan (die voedingskabel die je in je cd-rom stopt)kan je ze makkelijk in proppen. Problem solved

• Rendier2710
  • Laatst online: 20-08 10:24
Met heatsink zijn ze makkelijk te krijgen hoor (laatst op de pc beurs in Lelystad nog gezien)

Zonder heatsink is het moeilijk ja. Ik heb 2 oude tweedehands gekocht...

• Tonnes746
  • Laatst online: 06-01-2022
Je moet wat als je al een heatsink hebt :). Molex: kan ook maar dan wordt de sense niet gebruikt. IJmuiden: is dat toevallig de Baco (als die nog bestaat)?

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Op woensdag 24 april 2002 17:38 schreef Tonnes het volgende:
Je moet wat als je al een heatsink hebt :). Molex: kan ook maar dan wordt de sense niet gebruikt. IJmuiden: is dat toevallig de Baco (als die nog bestaat)?
Nee fund@ta had nog een bak liggen met een 5tal slot coolers erin, op de kennemerlaan (maar ja de Baco bestaat nog)

There is no art to find the minds construction in the face

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Je hebt gewoon een normaal fannetje gekocht. Daar zit dan geen pc stekkertje op. Maar zo boeiend is dat niet. Maar ze zullen er heus wel zijn alleen minder omdat het toch weer verouderd is.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17
volgens mij kost een complete slot1 koeler met fan en al nog niet eens 15 euro, die van mij tenminste niet
was bij SDV automatisering, maar of die 'm nog heeft weet ik niet, die site is op het moment down

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-07 08:48

Pepper

The one and only!!

Op donderdag 25 april 2002 15:21 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
volgens mij kost een complete slot1 koeler met fan en al nog niet eens 15 euro, die van mij tenminste niet
was bij SDV automatisering, maar of die 'm nog heeft weet ik niet, die site is op het moment down
waar is dat zaakje of weet je soms nog andere zaakjes waar zie die verkopen voor 15 euro?

dus...

Pagina: 1