Toon posts:

probleem met tcip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
we spelen het spel suddenstrike over tcip en dat lukt perfect we zien andere spellen joinen het alleen nu is er een nieuw probleem.r woont een gast in amsterdam die ook chello heeft die kan mij niet zien in games en ik hem ook niet dus ik belde upc maar die wisten het ook niet ik werd van de ene naar de andere afdeling doorgestuurd koste me 2 uur! Toen was ik op de geavanceerde technische helpdesk. Nou kijk even naar je poorten zei die gast. Daar was dus niks mis mee!!!!!!!!!! Wat nu ik bel vandaag upc ik zal even kijken wat ik voor je kunt doen en Boem ik wordt van de lijn afgegooid!

Hoe kan ik dit probleem verhelpen!!!!!!!!!1

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Je bedoelt TCP/IP lijkt me?

En je post is nogal wazig. Zal hem maar ff fatsoeneren:
We spelen het spel Suddenstrike over tcp/ip en dat lukt perfect. We zien andere spellen joinen het, alleen nu is er een nieuw probleem.

Er woont een gast in Amsterdam die ook Chello heeft die kan mij niet zien in games en ik hem ook niet. Dus ik belde upc maar die wisten het ook niet, ik werd van de ene naar de andere afdeling doorgestuurd, dat kostte me 2 uur!

Toen was ik op de geavanceerde technische helpdesk. Nou, kijk even naar je poorten zei die gast. Daar was dus niks mis mee!

Wat nu? Ik bel vandaag upc ik zal even kijken wat ik voor je kunt doen, en Boem ik wordt van de lijn afgegooid!

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Zo. :)

Ik denk niet dat het aan jou ligt, omdat jij alles wel goed ziet. Ik denk dat het probleem bij die gast uit Amsterdam ligt.

• Mangoworks2002
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 07:56

Mangoworks2002

No problems, only solutions

Zoals je al zei gebruikt die jongen uit A'dam Chello. Chello is momenteel raar bezig, ze zijn verscheidene poorten aan het dicht gooien, die naar mijn mening toch echt belangrijk zijn. Nu is het nog maar a matther of time voordat ze poort 80 dichtdonderen :(

Zie ook [topic=476467/1/25]