Oke hier is the deal mijn tante heeft creditcard dus we/ik kan bestellen uit amerika. Ik vind 300 euro bijna 700 guldens te veel dus amerika is een optie. wie doer er mee?
Pfff, waarom in America kopen? Omdat ie daar goedkoper is? Koop hem liever in nederland en dat ik hem binnen 2 dagen heb. Garantie verhaal word dan ook zeer moeilijk als je hem in America hebt gekocht.
Mij niet gezien, dan betaal ik maar iets meer...
p.s ik hoef hem niet meer te kopen, heb hem al!
Mij niet gezien, dan betaal ik maar iets meer...
p.s ik hoef hem niet meer te kopen, heb hem al!
Whatever.
Oke daar heb je gelijk in maar vinden jullie nou echt 300 euro waard voor die iriver iMP350. Ja hij is super vet en mooi etc maar bijna 700 guldens voor een mp3 cd speler is overbodig.
Ik wil hem hebben maar toen de soul dmp-01 net uit was en dat was toen 1 van de beste was hij ook maar 450 gulden
Ik wil hem hebben maar toen de soul dmp-01 net uit was en dat was toen 1 van de beste was hij ook maar 450 gulden
Verwijderd
Koop hem dan bij mpwiz.com (korea), daar heb ik mijn imp250 ook gekocht. Die was toen nog fl550,- dus dat is €250,-
Wat voor adapter krijg je erbij denk je als ik hem ibn amerika bestel? Een gewone 230 volt of een 110 volt?
duh
110volt
110volt
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
InfraC bij die mp3wiz of zo hoe moet je daar dan het geld overmaken of hoe heb jij dat gedaan? gewoon dat nummer overnemen en naar de abn gaan of zo en dan geld over laten schrijven of zo?
Verwijderd
Opgelost via ICQOp woensdag 24 april 2002 20:42 schreef quicksilver85 het volgende:
InfraC bij die mp3wiz of zo hoe moet je daar dan het geld overmaken of hoe heb jij dat gedaan? gewoon dat nummer overnemen en naar de abn gaan of zo en dan geld over laten schrijven of zo?
Wat zijn de kosten dan in Amerika?
ps. khebbem ook al.
en 300euro is ruim 600 gld, niet bijna 700.
ps. khebbem ook al.
en 300euro is ruim 600 gld, niet bijna 700.
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
euro is 2,2 300 x 2,2 = 660,- en nog wat guldens best duur dus maar ja dit topic kan gesloten worden mpwiz.com word mijn site want ten eerste is hij hier duurder en ten 2e allemaal gezeik over levereanties
Als je 'm koopt in het buitenland heb je grote kans dat je invoerrechten moet betalen. Ben je met verzenden en dergelijke veel duuder uit.
Bij mp3cdspelers.nl is ie 289 + 11 rembours ben je voor 300 helemaal klaar . dus f 660,- aan de deur. Als je dat te veel vind voor een mp3speler moet je misschien voor een ander model kijken.
Bij mp3cdspelers.nl is ie 289 + 11 rembours ben je voor 300 helemaal klaar . dus f 660,- aan de deur. Als je dat te veel vind voor een mp3speler moet je misschien voor een ander model kijken.
Verwijderd
Dat had ik ook al gezegd. Je hebt kans dat de douane je pakje onderschept en dan moet je invoerrechten betalen +/- 19%. Volgens mij ben je dan nog steeds goedkoper uit: €220 ($195)+€40 = €260,- (en da's minder dan €300,-)Op donderdag 25 april 2002 09:11 schreef PROnline het volgende:
Als je 'm koopt in het buitenland heb je grote kans dat je invoerrechten moet betalen. Ben je met verzenden en dergelijke veel duuder uit.
Als de imp350 voor jou te duur is moet je hem gewoon niet kopen! Simple as That!
Whatever.
zucht.........hey administrator close dit topic maar want ik ben er al uit. BTW hij is duur maar hij is ook erg vet ik vind hem zelf die 300 euro niet waard maar 240 euro weer wel dus wil ik hem ergens goedkoper kopen
Verwijderd
Als jij een auto kunt kopen voor €22000 in Nederland en voor €20000 in Duitsland, waar koop je hem dan?Op donderdag 25 april 2002 15:32 schreef meendering het volgende:
Als de imp350 voor jou te duur is moet je hem gewoon niet kopen! Simple as That!
En je verzendkosten, dat zal geen 10 euro zijn, das alleen binnen nederland. Zal snel richting de 20 à 30 euro lopen.Op donderdag 25 april 2002 15:41 schreef quicksilver85 het volgende:
zucht.........hey administrator close dit topic maar want ik ben er al uit. BTW hij is duur maar hij is ook erg vet ik vind hem zelf die 300 euro niet waard maar 240 euro weer wel dus wil ik hem ergens goedkoper kopen
Je hebt deels gelijk buitenland is goedkoper in aanschaf, maar verzenden en importkosten maken 'm uiteindelijk duurder.
Mocht je nou toevallig iemand kennen die naar bijvoorbeeld Amerika op vakantie gaat en 'm voor je mee wil nemen dat wordt het een ander verhaal.
Verwijderd
Verzendkosten zitten bij de prijs van mpwiz inbegrepen en ik kan het weten want ik heb mijn Iriver 2 daar ook gekocht. Ze zijn echt goedkoper als de douane er niet achter komtOp zaterdag 27 april 2002 00:44 schreef PROnline het volgende:
[..]
En je verzendkosten, dat zal geen 10 euro zijn, das alleen binnen nederland. Zal snel richting de 20 à 30 euro lopen.
Je hebt deels gelijk buitenland is goedkoper in aanschaf, maar verzenden en importkosten maken 'm uiteindelijk duurder.
Mocht je nou toevallig iemand kennen die naar bijvoorbeeld Amerika op vakantie gaat en 'm voor je mee wil nemen dat wordt het een ander verhaal.
Pagina: 1