ff mijn conclusie:
wapens:
Lijken een beetje te cartoon-erig.. geluid van mp5 sucked bigtime.. m60 te sterk.. snipers te slap. Die revolver is niet echt lekker.. Ook hadden ze de vizieren van bijv. de HK33 wel een betere look mogen geven.
De m4a ipv de FAMAS ruled zwaar.. ik mag dat ding wel.. 1 kill per magazijn.. Granaten zijn er mooier uit..
Levels:
de gerestylde levels zijn lekerrrrrrrrrrr... Ze zijn een stuk kewler. De nieuwe textures geven er een mooie nieuwe look aan. Ik heb nog weinig nieuwe levels gespeeld maar ze schijnen erg goed te zijn.
Gameplay:
De bug met keybinds is gefixed. Ik heb het gevoel dat de snelheid iets langzamer is geworden. Maar het speelt nog steeds prima. Ik vind het koop menu niet echt lekker. Maar dat is een kwestie van smaak. Ik heb lekkere keybinds voor het kopen van wapens en dat werkt prima.
Ik heb het gevoel dat het spel wel wat gevoeliger is geworden voor slechte internet verbindingen. Ik had vaak last van hoge pings op alle servers. Na het installeren van ZoneAlarm waarmee ik ervoor kon zorgen dat geen één ander programma tijdens een potje TO verbinding kan maken ging alles OK. (Ping van rond de 70).
Het nieuwe scoremenu zuigt, en is niet overzichtelijk. De oude mag snel weer terug.
De schermen voor bijv. objectives werken prima en zijn een stuk mooier.
Het beklimmen van bijvoorbeeld ladders gaat bij mij nog met TE veel haperingen. Maar dat zal binnenkort wel gefixed worden. NEt als dat je de weerspiegelingen van geweervuur vaak door de muren heen ziet.
De speeches zijn vernieuwd en verbeterd. Er zijn enkele nieuwe teksten toegevoegd die echt handig zijn en die ik nu niet meer kan missen.
Geluid:
Op het geluid van de mp5 na is het over het algemeen beter geworden. Het surround geluid is bij mij minder buggie. De muziek is erg goed. De speeches zijn (zoals gezegt) nu ook beter.
Voor de rest heb ik genoten.
-->Op IRC hebben ze bekend gemaakt dat er vandaag of morgen een patch komt om mismatch bug te fixen. FF kiezen op elkaar dus
Voor de rest een prima spel.. alleen de timing van de release is zo vlak voor de examens niet erg praktisch
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>