"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Realtek's zijn idd prima. Makkelijk te installeren en doen het prima, behalve bij overklokken...
"It certainly appears so..."
Heb ik ook opgezocht maar ik kwam alleen maar hele oude topics tegen van het jaar 2000. Dus toen dacht ik van ik vraag het maar even.Op woensdag 24 april 2002 16:34 schreef Aikeleer het volgende:
[search=goede netwerkkaart]
[search=welke netwerkkaart]
Er zijn al _zo_ veel topic hierover geweest
Dan vraag je wel erg snel eigenlijk... er staan best wel veel topic bij van 2001...Op woensdag 24 april 2002 16:35 schreef Matthijz het volgende:
[..]
Heb ik ook opgezocht maar ik kwam alleen maar hele oude topics tegen van het jaar 2000. Dus toen dacht ik van ik vraag het maar even.
En nu is het al 4 maanden !!!! 2002Op woensdag 24 april 2002 16:36 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Dan vraag je wel erg snel eigenlijk... er staan best wel veel topic bij van 2001...
Mjah, maar als het in 2001 goed is, zou het nu dan niet meer goed zijn!?Op woensdag 24 april 2002 16:40 schreef Matthijz het volgende:
En nu is het al 4 maanden !!!! 2002
Maar als je er niet veel eisen aan stelt, kun je gewoon zo'n goedkoop 10/100 Mbit gevalletje kopen..
omdat nog maar eens wat anders te posten een:
Intel Pro/100+
Wat betere kwaliteit doorgaans dan die RealTek dingen... maja.. wat merk je ervan als ze 't blijven doen he..
Intel Pro/100+
Wat betere kwaliteit doorgaans dan die RealTek dingen... maja.. wat merk je ervan als ze 't blijven doen he..
Ik heb een vrij goede evaring met deze kaartjes, werken vrijwel goed in linux en ik merk wel wat verschil met die Realtek kaartjes kwa snelheidOp woensdag 24 april 2002 16:57 schreef MadMurdock het volgende:
omdat nog maar eens wat anders te posten een:
Intel Pro/100+
Veel mensen letten niet op de kwaliteit als ze een netwerkkaartje kopen. Toch kan dit een hoop snelheid schelen, om maar niet te spreken over de compatibiliteit. Voor een betrouwbare netwerk- of breedbandverbinding zorgt dit Intel Pro/100+ kaartje. De Intel Pro/100+ is voorzien van Wake On Lan (WOL) en is geschikt voor zowel 10Mbit en 100Mbit netwerken in full-duplex.
Zie de reacties hierboven, hoort in NT thuis en niet hier.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()