Als je hier post wat voor moederbord je hebt, dan zoekt iemand anders voor je wel uit of je de FSB ermee kan verhogen. Als je zelf een beetje slim bent ga je op de site van de mobo fabrikant kijken of er een pda bestandje is van je mobo. Daar kun je dan weer jumper/dipswithc instellingen vinden om de FSB te kunnen verhogen. Als het goed is draait hij nu op 1,5 x 66 = 99Mhz (100 dus) de FSB kan je zowieso wel tot 75 omhoog doen denk ik, dus dan heb je een 112,5Mhz P1 
Maarja, dat is alleen als je mobo het ondersteund. Als je nou de naam van het mobo hebt, typ die dan ook eens in de search in, misschien vind je dan alles wat je nodig hebt.
Veel suc6 ermee
Maarja, dat is alleen als je mobo het ondersteund. Als je nou de naam van het mobo hebt, typ die dan ook eens in de search in, misschien vind je dan alles wat je nodig hebt.
Veel suc6 ermee
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Op woensdag 24 april 2002 16:27 schreef Flipke het volgende:
Ja ik, o.a. met DiT.
Verder is het erg afhankelijk van het type moedrebord
JEZUS CHRISTUS wat zijn we weer lame vandaag...... reageer dan niet.
[voor de/het modje die dit leest]
Sorry dat ik zo reageer, maar ik word er echt strontziek van
[/voor de/het modje die dit leest]
edit:
Die jongen is nieuw op GoT en jullie lopen hem gelijk alleen maar af te zeiken. Als jullie nou net als ik er nog wat uitleg bij geven hoe en wat, dan kan hij in het vervolg wel een normaal topic openen.
Gebruiker KingOfDos (of weet ik veel hoe die nick is) heeft een stukje faq geknipt en geplakt voor nieuwkomers, als iemand dit leest die weet waar die staat, post hem dan ff please?
Die jongen is nieuw op GoT en jullie lopen hem gelijk alleen maar af te zeiken. Als jullie nou net als ik er nog wat uitleg bij geven hoe en wat, dan kan hij in het vervolg wel een normaal topic openen.
Gebruiker KingOfDos (of weet ik veel hoe die nick is) heeft een stukje faq geknipt en geplakt voor nieuwkomers, als iemand dit leest die weet waar die staat, post hem dan ff please?
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Joh ....relax ...
Al met al krijgt tie zijn antwoorden toch ?
En er zitten toch wat nuttige opmerkingen tussen ...
maar om optopic te blijven ...
Het klote met die oude P1's is dat ze gewoon echt moeilijk te klokken zijn ...
Als je dat wilt doen moet je errug goed in je handleiding van je moederbord kijken of zelfs gaan solderen.
het is maar wat je wilt.
Voor de topicstarter : Is wel errug weinig info ...
geef es wat meer ?
Al met al krijgt tie zijn antwoorden toch ?
En er zitten toch wat nuttige opmerkingen tussen ...
maar om optopic te blijven ...
Het klote met die oude P1's is dat ze gewoon echt moeilijk te klokken zijn ...
Als je dat wilt doen moet je errug goed in je handleiding van je moederbord kijken of zelfs gaan solderen.
het is maar wat je wilt.
Voor de topicstarter : Is wel errug weinig info ...
geef es wat meer ?
Verwijderd
Jah maar ben je der dan ook oplaast niet ziek van dat iets elke dag 10000000 keer aan de praat komt ? dan kan je bijna blijven copyen & pastenOp woensdag 24 april 2002 16:34 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
[..]
JEZUS CHRISTUS wat zijn we weer lame vandaag...... reageer dan niet.
dat klopt
ik ben hier nieuw
en weet geen zak van pc's maar ik hoop er meer van te leren want ze zijn echt te gek
Ik ben nu bezig met zelf een mp3 speler te bouwen voor in de auto dus kan ik alle hulp gebruiken.
By the way
ik heb geen idee wat voor soort MB het is
waar kun je dat zien??
gr groentje :-)
ik ben hier nieuw
en weet geen zak van pc's maar ik hoop er meer van te leren want ze zijn echt te gek
Ik ben nu bezig met zelf een mp3 speler te bouwen voor in de auto dus kan ik alle hulp gebruiken.
By the way
ik heb geen idee wat voor soort MB het is
waar kun je dat zien??
gr groentje :-)
Verwijderd
gr hoeft niet
lees faq es door (chek boven in catogory de stiky posts!)
wij tweakers groeten elkaar al als we posten
het mobo type nummer etc kun je vinden tussen de pci sloten!
lees faq es door (chek boven in catogory de stiky posts!)
wij tweakers groeten elkaar al als we posten
het mobo type nummer etc kun je vinden tussen de pci sloten!
Verwijderd
je moet tussen de pci sloten kijken welk mobo je hebt daarna ga je op het innet kijken/zoeken en daar staat dan welke dips je moet hebben ofzo
Dat staat waarschijnlijk voor Clock Adjust..Op woensdag 24 april 2002 16:52 schreef dj_muffin het volgende:
er zitten naast de CPU wel 3 jumpers waar bij staat:
CLK ADJ
Sowieso moet je even een paar dingen in de gaten houden.. Je kunt op twee manieren overclocken, namelijk door de bussnelheid (FSB) te verhogen, en door de multiplier te verhogen (of liefst een combinatie van beiden).
Dit soort dingen staan inderdaad in de FAQ, dus probeer die eens op je gemak door te lezen..
Overclocken is overigens niet iets wat je gehaast moet doen, maar gewoon rustig je tijd voor nemen, en dat geld zeker voor het vooronderzoek!!
En om te kunnen overclocken heb je ook inderdaad bepaalde informatie nodig, zoals de jumpersettings van je bordje bijvoorbeeld..
<hr>
Overigens, voor degenen die hier allemaal gebruik de faq, en use the search etc. zeggen.. 1x is genoeg, en meld het topic dan gewoon even in [forum=26]
FAQ, Search, etc.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()