Ik heb hier een NT4.0 server (sp6) draaien met een stuk of 20 win '98 clients. Deze pc's loggen in op een domein en krijgen via het NT login script hun drives toegewezen...
Sinds kort is er een 2e server (backup domain controler) bijgekomen, omdat een andere locatie op het zelfde netwerk moest kunnen werken. Dit gaat via een zyxel router. Dit werkt perfect, alleen zo nu en dan (heel sporadisch) worden de drive mappings naar de server (primair) verbroken. Trek ik aan de andere kant van het netwerk (bij de backup domain controler) de boel los, dan zijn die problemen er niet meer....
- alles gaat via tcp/ip
- Servers alle twee HP netserver E800
- Router staat in bridge mode zodat ik in dezelfde IP reeks blijf
iemand enig idee?
moet ik meer info geven?
ben benieuwd wie me kan helpen, het zal wel een instelling zijn op de backup domain controler.
bedankt alvast.....Peter
Sinds kort is er een 2e server (backup domain controler) bijgekomen, omdat een andere locatie op het zelfde netwerk moest kunnen werken. Dit gaat via een zyxel router. Dit werkt perfect, alleen zo nu en dan (heel sporadisch) worden de drive mappings naar de server (primair) verbroken. Trek ik aan de andere kant van het netwerk (bij de backup domain controler) de boel los, dan zijn die problemen er niet meer....
- alles gaat via tcp/ip
- Servers alle twee HP netserver E800
- Router staat in bridge mode zodat ik in dezelfde IP reeks blijf
iemand enig idee?
moet ik meer info geven?
ben benieuwd wie me kan helpen, het zal wel een instelling zijn op de backup domain controler.
bedankt alvast.....Peter