5 x PPro 350 assimleren, maar hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 15:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Hoi,

Ik kan bij een klant van ons vijf Ppro 350's assimileren. Maar ik heb een probleemje, ik dacht dat ze gewoon een windows netwerkje draaiden maar het blijkt dat ze een Novell FileServer hebben draaien.

De PC's zien elkaar onderling niet (je kan ze wel pingen onderling) maar elke PC ziet wel FS1 in het netwerk (de fileserver). Ik heb effe snel een koe ge-installed op 1 van de PC's maar ik kreeg het niet voor elkaar om die te laten fetchen. Vanaf elke PC is het wel mogelijk om internet op te komen, maar ik had te weinig tijd om uitgebreid met proxy instellingen te gaan lopen klooien.

En weet iemand hoeveel Mkeys/s Ppro 350's doen? Wat een vragen allemaal weer zo voor de maandag he? :)

• Loesje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07-2025
Dat je Novell draait is geen probleem, als ze ieder direct naar distributed kunnen fetchen/flushen.
Als dat niet kan heb ik dat op novell opgelost door op een netware-share een buffer aan te maken, die je eens per dag (ofzo) fetcht. De clients kunnen die buffer dan als remote-buffer gebruiken...

Maar als de clients direct naar distributed kunnen fetchem, zou ik dat doen. Enne, dat er Novell draait maakt verder geen verschil met Windows...

Leven is meervoud van lef

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Mja, ik had nog geen tijd gehad om met de server zelf te klooien. Zal van de week wel eens gaan kijken of ik ze direkt kan laten fetchen/flushen.

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Mag ik je hierbij feliciteren dat je de eerste persoon ter aarde bent met een PPRO 350 !

Aangezien deze Proc's er alleen in 150 180 en 200 MHz bestaan, en overklokken zou 233 het hoogst haalbare zijn.

* [eNeRGy] ]wil er wel eentje kopen dan :)

En dual of quad zou al meer 300 360 400 600 720 of 800 MHz zijn

Maar 350 ???

Ps. Mocht je een PPRO pverdrive bedoelen dan is het geen PPRO meer maar een P2

Ps2. <h1>PPRO RULEZ</h1>

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Hmm, vreemd. Bij System Info staat Ppro, maar dan zullen het inderdaad geen 350's zijn. Naja, ga van de week nog wel even zitten klooien daar, scheelt toch weer als ik ze assimileer.