Koeler problemen en MyCom service

Pagina: 1
Acties:

• Xerxes-IA
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-05-2024
De chipset koeler van mijn A7V266-E begon ongeveer een week geleden een ongelofelijke herrie te maken. Dus ik ben vandaag naar de MyCOM geweest, en ik ben thuisgekomen met een A7V266-E RAID. Dikke pluim voor MyCom! :)

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Weten hun ook dat jij deze hebt meegenomen?

Verwijderd

Nix mis met mycom. Omdat ik mijn gare hd getest had en zij dat niet meer hoefden te doen kreeg ik gelijk een nieuwe hd mee. Anders moest dat kreng weer opgestuurd worden. Een dikke duim omhoog voor mycom (nu hun prijzen nog naar beneden). ;)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik betaal liever wat meer voor betere service. Als je ziet hoe sommige bedrijven je behandelen: je koopt er wat en voor service moet je maar naar de fabrikant zelf gaan :r

Neem nou ff een zaak in Leeuwarden (nee, ik noem geen namen). Op zich een redelijke zaak, maar als je Western Digital 5400RPM/2MB cache harddisk dood gaat na 3 maand, willen ze em eerst testen (alsof ik dat nog niet gedaan had), vervolgens duurt het een week en krijg je alsnog een andere hdd: een gare Quantum 4500RPM drive met 128K cache. In die tijd had ik die disk zelf ook op kunnen sturen en een gelijksoortig model gekregen van WD zelf.

Verwijderd

Ik vind dat je het zelf moet weten je betaald voor de service, en daar kies je zelf voor als je een goedkope winkel ziet weet je al dat het een wat mindere service is.

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 17:28 schreef T-1o0o het volgende:
Ik vind dat je het zelf moet weten je betaald voor de service, en daar kies je zelf voor als je een goedkope winkel ziet weet je al dat het een wat mindere service is.
Dat is onzin...
Een winkel heeft altijd nog zelf hun prijzen in hun handen, en als zij weten dat ze pas betere garantie en service kunnen geven als de prijzen omhoog moeten moeten ze dat ZELF bepalen!!

Ik koop ALTIJD mijn spullen bij de goedkoopste winkel, ik vind gewoon dat ook zij een fatsoenlijke service moeten bieden!!

is dit overigens niet iets voor SG?? :)

Verwijderd

heb je 'm gekaaid of echt mee gekregen of heb je op je thuisweg bij vobis gegapt

GAPSTRAAL!!!!!!

(grapje)
Pagina: 1