Toon posts:

Zit vast in SoF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu in Siberië vast in een luchtbuis level, nadat je dat level krijgt waar je voor het eerst een handmitrieurtje (ofzo onder 7) moet je even later in een buis gaan dan ga je na het volgende level na een poosje maar dan kom je ergens in een buis waar je lings af kan, daar is een trap naar boven maar daar zit een hek die je niet kapot kan maken. Als je rechtdoor gaat loopt het ook al dood met een hek waar nog wat Armor ligt. Wel ben ik er achter gekomen dat je messen kan gooien met n of m. En als je ergens in de buurt van de k kan je je mes schoon maken.:)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Kan je nergens een walkthrough vinden??

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Te*#ing.., da's lang geleden, kun je niet iets meer info geven..?

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

ergens hier, ergens daar... daar kan ik niet zoveel mee, wat specifieker graag, kwil je best helpen hoor, daar niet van.

Binnen/Buiten?
Hoeveelste map van de level?
welke buis? die waar je tijd mee had, of verder?

www.nintendocasemods.com

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 11:33

Rozz

I'm an Apogian!!

zooooo inderdaad..hier kunnen we weinig mee...

Heb hem al tijden geleden uitgespeeld maar hier herken ik niets van.

Misschien een klein luchtroostertje over het hoofd gezien????

Weet wel dat je ergens in een Siberie missie (dacht ik) een luchtbuis moet kapot schieten (dmv een brandblusser in een andere ruimte) en dat je dan in weer een ander ruimte een buis inkan en dan over de buis heen lopen die je net kapot maakte?!?!? kan je me nog volgen;) maar weet dus niet of je deze bedoelt.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Zoals ik al zei, zoek een walkthrough.
Aangezien de basisregels van vragen niet helemaal doorgekomen zijn, hier de link.
http://www.planetsoldier.com/sof/walkthroughs/level7.shtml

Verwijderd

dat hek wat boven die trap zit moet je ook niet kapot schieten maar je moet op Spatie drukken, zie het als een deur......

/me speeld sof gemifddeld eens in de 3 weken en speeld em dan ook weer uit.....en weet dat hij ook op dit punt bleef hangen.....

Verwijderd

Hmmm...vastzitten bij SOF! Volgens mij lijkt dat moeilijker dan het spel uit spelen, maargoed. Ik kan je jammer genoeg niet helpen, want het is echt te lang geleden. Je moet gewoon blijven zoeken. Het is niet lastig en er zitten geen bugs in, dus dat moet geen probleem opleveren.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nu welk level het is, level 8 van Siberië. Oke bedankt voor die link:). Mazzel ga ff SoF nu uitspelen.

Verwijderd

sof is opzich een leuk spel maar die levels zijn zo en zo saai!!!!!!!!!!!!man

echt wel :K
Pagina: 1