Toon posts:

Goede laptop voor circa 500 gulden?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een (nieuwe) laptop voor rond de 500 gulden. Het hoeft geen power machine te zijn minstens een p2 266 mhz. Megasellers had vandaag een leuke aanbieding, die was helaas al meteen weg.

Het ging om een Toshiba Portege 3010CT uit '99

Wie weet wat oude types laptops die voldoen aan bovenstaand type en die voor ongeveer dit geld te koop zijn.

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Dit is meer iets voor Vraag en Aanbod. Maar ik verwacht niet dat je er 1 makelijk zal vinden. Probeer eens van die koop sites ebay ed.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

Topicstarter
Eigelijk is alleen nieuwe een optie.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 12:15

ReseTTim

Chocolate addicted

kijk uit bij toshiba met drivers. mij is ooit verteld in de winkel toen ik ging kijken naar een nieuwe laptop dat je een dure moest kiezen als je win2k erop wou draaien. dit ivm ze het vertikken om voor de goedkopere versies drivers te maken zodat je dan win2k kan draaien op een laptop dat goedkoop is..

maar ik denk dat je het in jou geval niet het geval is... en dat je win98 ofzow gaat draaien..

btw nog een tip kijk ff of je muis wel fijn vind tussen het toetsenboard! Dell heeft er namelijk 2, wel erug relaxt :P :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

tja ferrari gezocht 1000 euro... hij moet wel nieuw zijn.

Denk niet dat je echt realistisch bent?

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 15:49 schreef pascalv het volgende:
500 gulden
Wasta?

Verwijderd

ja tegenwoordig hebben we de euro weet je nog.. dat is de munt eenheid waar we nu ongeveer 4 maanden mee betalen

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Niet erg realistisch Vraag&AAnbod-topic

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.