PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
ik wap nog wel eens =] in de trein ofzo tis inderdaad niet veel maar alles is beter dan naar een weiland kijken op dat moment.
oops, kom er net achter dat we hier ook een Inte & telefonie forum hebben
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
i-mode natuurlijk 
WAP is al aardig, je moest alleen weten wat en waar, dan werkte het bijzonder aardig vond ik.
I-mode heb ik nog niet, ff wachten tot mn telfrot
abo afloopt.
WAP is al aardig, je moest alleen weten wat en waar, dan werkte het bijzonder aardig vond ik.
I-mode heb ik nog niet, ff wachten tot mn telfrot
ik zou inderdaad voor imode gaan
van de zomer komt er als ut goed is een nieuw toestel hiervoor
ik zou in ieder geval hier even op wachten
van de zomer komt er als ut goed is een nieuw toestel hiervoor
ik zou in ieder geval hier even op wachten
Tijd van werken, tijd van rusten
je moet goed kijken wat je ermee wilt.
Ik heb net een ericsson t39 gekocht zodat ik altijd voetbaluitslagen en de formule 1 heb. Dat is voor mij genoeg en veel minder duur dan I-Mode
Ik heb net een ericsson t39 gekocht zodat ik altijd voetbaluitslagen en de formule 1 heb. Dat is voor mij genoeg en veel minder duur dan I-Mode
Als je die NEC zo lelijk vindt, zou ik ff wachten tot er een andere I-mode toestel uit komt.
hmm, imho kan je beter een T68i nemen, daarmee kan je ook in kleur wappen en hij is iets kleiner en veel lichter (kwa gewicht bedoel ik dan
) dan die imode-NEC 
en GPRS van (bijvoorbeeld) Vodafone is veel goedkoper dan een imode abo.
en als je perse imode wilt gebruiken, er schijnt ook al een imode convertor te zijn (quasimode ofzo
) die chtml omzet naar wml of xhtml, zodat je dat ook op een normale wap-telefoon kan bekijken.
en GPRS van (bijvoorbeeld) Vodafone is veel goedkoper dan een imode abo.
en als je perse imode wilt gebruiken, er schijnt ook al een imode convertor te zijn (quasimode ofzo
Verwijderd
Ja das zeker een goeie vervanger voor je 6210!!!Op woensdag 24 april 2002 17:19 schreef BzrK het volgende:
ja t68i is cool ding, zie ik wle als vervanger voor mijn 6210 =]
Heb de ericson in me handen gehad is echt een klein en mooi toestel en dat ding weegt geen kont,
en dat kleuren beeld is ook vet wauws
Zou ik zeker nemen als ik jou was!!
Pagina: 1