Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Verwijderd
Ik zou er niet aan beginnen. Bij dat omzetten naar analoog kun je je ISDN centrale weggooien (aangenomen dat je die hebt), eventuele ISDN toestellen zijn onbruikbaar geworden, voor nummerherkenning kun je weer gaan dokken en bij een gewoon regulier telefoongesprek heb je dan niet meer de vrijheid die je bij ISDN wel had (2e gesprek gaan voeren en je kunt nog gebeld worden zonder ongein als wisselgesprek enzo).
Volgens mij heb je er meer ellende van dan gecompenseerd wordt door het financiële voordeel.
Volgens mij heb je er meer ellende van dan gecompenseerd wordt door het financiële voordeel.
Alleen balen dat mijn broer een analoge ADSL modem voor weinig €'s kan krijgen. Dat zou dan ook niet doorgaan. En je houdt hogere abonnementskosten van de ISDN t.o.v. een analoge aansluiting. Dit zal niet makkelijk gaan denk ik zo.
Heeft het zin om een extra analoge lijn aan te vragen voor hetzelfde bedrag dat het kost om ISDN om te zetten naar analoog. Dit dan met de achterliggende gedachte dat een nieuwe lijn er sneller ligt dan dat ze de ISDN zouden kunnen omschakelen. En vervolgens als alles is aangesloten (ADSL op analoog) de ISDN gewoon GRATIS opzeggen?? Is dat een optie of zeg ik nu iets raars?