oe das lang geleden
die goede oude tijd :'(
rennen en dan springen dacht ik
of iets met shift
vet spel trouwens heb ik heel veel gespeel
die goede oude tijd :'(
rennen en dan springen dacht ik
of iets met shift
vet spel trouwens heb ik heel veel gespeel
Dat lukt niet. Dan val ik gelijk.Op woensdag 24 april 2002 14:46 schreef ReV3rEnD het volgende:
ehm, aanrennen en dan springen
-> ingedrukt houden en op het *goede* moment omhoog drukken.. bij Prince was dat altijd behoorlijk vroeg.
En uiteraard de SHIFT ingedrukt houden om te blijven hangen
En uiteraard de SHIFT ingedrukt houden om te blijven hangen
idd
je moet ongeveer 2 weken vantevoren spatie inhouden, dan maakt ie aanstalte om te gaan en dan zet ie zelf af op het randje en voilá meneer maakt een huge jump
sluit deze topic maar weer, probleem opgelost.
je moet ongeveer 2 weken vantevoren spatie inhouden, dan maakt ie aanstalte om te gaan en dan zet ie zelf af op het randje en voilá meneer maakt een huge jump
nog een probleem hoe ga je in een deurOp woensdag 24 april 2002 14:51 schreef Mikez het volgende:
idd
voor de deur staan en dan pijltje op hoog
en zo'n hek dan moet je op een plaat staan
en zo'n hek dan moet je op een plaat staan
Verwijderd
misschien moet je gewoon de handleiding lezenOp woensdag 24 april 2002 14:57 schreef M_KOS het volgende:
[..]
nog een probleem hoe ga je in een deur
Op www.gamefaqs.com staan een aantal faqs over PoP. (Eigenlijk over alle games
)
In level 3 ofzo ga ik de grot in maar dan staat er een vraag wat staat op blz 1 forum the manual?
Wat bedoelen ze daarmee?
Wat bedoelen ze daarmee?
Verwijderd
lees nou maar die gamefaqsOp woensdag 24 april 2002 16:25 schreef M_KOS het volgende:
In level 3 ofzo ga ik de grot in maar dan staat er een vraag wat staat op blz 1 forum the manual?
Wat bedoelen ze daarmee?
daar staat het niet sorryOp woensdag 24 april 2002 16:26 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
lees nou maar die gamefaqs
Verwijderd
Dit is een beveiliging op het spelOp woensdag 24 april 2002 16:25 schreef M_KOS het volgende:
Wat bedoelen ze daarmee?
Oftewel: lees de manual en daar staat een antwoord welke je als password dient in te voeren.
Dit staat allemaal (ook het springen) in het boekje dat bij het spel zit...
Dat was bij die oude spellen vaak de beveiliging: om naar het volgende level te kunnen moest je iets uit de handleiding overtikken.Op woensdag 24 april 2002 16:25 schreef M_KOS het volgende:
Wat bedoelen ze daarmee?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()