Toon posts:

cookie probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb hier een inlog systeempje gemaakt dat een cookie plaatst als je ingelogt bent
PHP:
1
<?echo"$wachtwoord_koek<br> $naam_koek <br> $login_koek<br>";if ($cookie_a>=1){        echo"ok koekje gegeten je bent ingelogt";}elseif ($verzend){        if ($naam =="lokkie" and $wachtwoord="a1234"){           $login="2a";           $naam="naam";           $wachtwoord="13a13";           //koekje plaatsen           setcookie ("login_koek", "$login");           setcookie ("naam_koek", "$naam");           setcookie ("wachtwoord_koek", "$wachtwoord");           echo"gegevens opgeslagen !";           echo"klik hier om verder te gaan";       }       else{           echo"verkeerde gegevens";       }}else {    echo"    <form method=\"post\" action=\"log1.php\">    login naam:<input type=\"text\" name=\"naam\"><br>    wachtwoord:<input type=\"password\" name=\"wachtwoord\"><br>    <input type=\"submit\" name=\"verzend\" value=\"verzend\">    </form>";}?>

nu krijg ik als ik een wachtwoord in vul en in log de volgende error:
code:
1
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at d:\phpdev\www\test\log1.php:2) in d:\phpdev\www\test\log1.php on line 17

Verwijderd

ja niet zo gek
je hebt eerst een echo gedaan en daarna ga je je headers sturen :)

sorry maar dit antwoord had je zo gevonden na even zoeken...
zet in het vervolg ook ff bij om wat voorn taal het gaat (dit geval iets van: [php] cookie probleem )

Oplossing, eerst setcookie en DAN pas echo gebruiken

succes :)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.