• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het de moeite waard om op de Loox te wachten of is toch beter om de iPAQ 3870 te kopen?

Plaatjes van de Loox
http://www.xee.nl/sd.php?d=loox

Flash Filmpje van de Loox
http://www.fujitsu-siemens.com/rl/products/handhelds/pocketloox_flash.html

Verwijderd

ik zou voor de iPaq gaan... erg uitgebreid, uit te breiden met CF en pcmcia kaarten, en flashable... dat wil zeggen: je kunt er mee doen wat jij wilt... bijvoorbeeld pocketpc 2002 (ce) eraf gooien en er linux op installeren :9~...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Als je wilt wachten, komen er weer nieuwe modellen uit. Toshiba heeft de nieuwe Genio met Xscale al aangekondigt (of was dat casio?).

Anyway, je kan blijven wachten tot Xscale idd doorgedrongen is. 400Mhz, dus kan je leuk emuleren. maar vraag is, hoe lang wil je wachten.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• PolarBear
  • Niet online
Loox is met 2 maanden uit en is ook zeker uitgebreid. Bijvoorbeeld met standaard BT.

Ik wacht in ieder geval *D

Verwijderd

Ik weet wel dat de gehele Fujitsu-Siemens pocket PDA's en die nieuwe van O2(Telfort/BTTelcom/Genie) XDAhetbasis concept hebben van CASIO, dus de electronica en het scherm, de processor en software komt van Motorola en Microsoft.
Daarom gaan er steeds meer PDA-Telefoons opelkaar lijken.

Neem nou de KPN I-mode toestellen die zijn ook afhankelijk van NEC en Toshiba.....

• Libertarian
  • Niet online
in augustus waarschijnlijk komt de Loox pas :'(

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
met intel XScale ja..
Die loox is echt ontzettend vet.. niet te vergelijken met de iPAQ 3870, WEL met de 3970

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
K vind die loox lelijk :r
Ik wil ook een PDA, wacht wel even op die nieuwe intel cpu's. Alleen maar hopen dat die niet meer stroom zuipen.
Pagina: 1