Md labels maken met printer.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:19
Owkay, de titel zegt het al dus, ik wil labels maken voor mijn minidisc's (+/- 80 stuks).
Deze labels komen op de hoesjes maar dus ook op de disc's zelf. Ik kwam laatst al etiketten tegen in a4 formaat. En wil hier de labels op printen. De etiketten hebben allemaal niet dezelfde formaten dus het word toch stuk voor stuk uitknippen :-(

Nu is mijn vraag, heeft 1 van jullie een tip voor een programma waar ik op a4 formaat kan ontwerpen, en daar bijvoorbeeld 8 labels op kan zetten en uitprinten? Komen de afmetingen die op het beeldscherm staan ook overheen met de afmetingen die je print?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:49
Probeer 't eens gewoon met Word die heeft een prima werkende functie om etikketten mee af te drukken.

In de engelse versie: 'tools'->'envelop & labels'

Daar kan je eventueel dus ook je eigen formaat etikkettenvellen instellen, en, mits je printerdriver natuurlijk goed is geconfigureerd komen de formaten prima overheen met die op papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:19
In Word, dat lijkt me toch niet erg praktisch, zijn er geen betere alternatieven?

Het gaat er dus om dat ik een figuur maak met de afmetingen van zo'n label, daar een tekst in plaats, en die dan uitprint en uitknip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:48
Op woensdag 24 april 2002 20:54 schreef Sloepe het volgende:
In Word, dat lijkt me toch niet erg praktisch, zijn er geen betere alternatieven?

Het gaat er dus om dat ik een figuur maak met de afmetingen van zo'n label, daar een tekst in plaats, en die dan uitprint en uitknip.
Met de label functie van word gaat dit perfect hoor.