Toon posts:

waar dvd-r(w) te koop met 27 gig opslag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek een dvd brander die ook daadwerkelijk een volle dvd kan branden dacht uit mn hoofd dat de max 27 gig was.
nu zijn er van die bradertjes die 4,7 gig kunnen branden maar waar kan ik dus een (profesionele) brander kopen die met alle formaten overweg kan ?

Verwijderd

27 kan niet denk ik

ge hebt er wel met 2 lagen en dan ook nog eens boven en onderkant dus 4.7 X 4 da is dan 18.8gb
maar da ligt aan de cd niet aan de writer denk ik

'k ben wel niet kompleet zeker >:)

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-03 12:59
Op woensdag 24 april 2002 14:29 schreef theplayerr het volgende:
ik zoek een dvd brander die ook daadwerkelijk een volle dvd kan branden dacht uit mn hoofd dat de max 27 gig was.
nu zijn er van die bradertjes die 4,7 gig kunnen branden maar waar kan ik dus een (profesionele) brander kopen die met alle formaten overweg kan ?
Volgens mij ben je in de war met de blu-ray disc. Die heeft op een enkele laag inderdaad 27gig. De DVD zoals hierboven vermeld iets in de 18gig max. (2lagen aan 2 zijdes).

Zijn er branders voor... Volgens mij niet. De media ervoor heb ik eigenlijk ook nog nooit gezien.
Maar al zouden ze er zijn, dan ben je denk ik nog goedkoper uit als je naar een zaak gaat die ze voor je perst ;)

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:08
DVD-RAM kan tot die grootte maar dat zal wel duur zijn.
(EN alleen terug te lezen in de DVD-RAM schrijver.)

Verwijderd

Neem gewoon een dvd-r drive, koop double sided dvd-r media (9,4gb) daar heb je momenteel genoeg aan.

een dvd film krijg je makkelijk op een 4.7gb dvd-r en als het niet past neem je double sided dvd-r of gewoon 2 dvd-r's