Leef lekker in het nu, er is niks anders
Kan je misschien ff een screenie maken zodat we het kunnen zien? Of anders misschien nieuwe drivers/detonaters downloaden
ja klopt ja, moet je effe shift F1 ofzo doen, dan zit je neit goed in je "gunner position" hoort gewoon zo...

Hij zit er wel, maar hij zit helemaal scheef ofzo...als ik heel ver naar rechts stuur dan komt ie wel ff in beeld
Jah, ik weet de oplossing, dat staat ergens in het grote IL-2 sturmovik topic (incl. screenshot).Op woensdag 24 april 2002 14:28 schreef FireFoz het volgende:
[afbeelding]
Hij zit er wel, maar hij zit helemaal scheef ofzo...als ik heel ver naar rechts stuur dan komt ie wel ff in beeld
je moest iets met je view doen. Iets van Shift-F1 ofzo...
[edit]
hier staat het:
[topic=333294/7/25]
He dat heb ik ook. Ik d8 gewoon dat dat het vizier van het vliegtuig was. Vond er eigenlijk niks gek aan.Op woensdag 24 april 2002 14:28 schreef FireFoz het volgende:
[afbeelding]
Idd, tnx!Op woensdag 24 april 2002 14:26 schreef Mister_X het volgende:
ja klopt ja, moet je effe shift F1 ofzo doen, dan zit je neit goed in je "gunner position" hoort gewoon zo...
Pagina: 1