Toon posts:

nadelen van sql server desktop edition

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste sql deskundigen :)

Ik wil graag op mijn computer en website draaien die gebruik maakt van sql. Ik draai windows 2000 pro, en daar kan ik alleen de desktop editie van mssql7 op draaien. Wat is het verschil tussen de desktop en de server versie?? En als ik zo'n 5000 bezoekers per dag krijg, kan IIS dat aan onder win2kpro? Ik las iets over maximaal 10 connecties... Ik heb ook de cd van advanged server liggen, alleen dat werkt vrij onprettig, is daar misschien wat aan te doen dan als laatste oplossing??

Alvast bedankt.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Volgens de licentie van win2k pro mogen er maximaal 10 gelijktijdige connecties naar IIS lopen.
volgens mij is die limiet ook effectief ingebouwd in IIS, dus het enige dat erop zal zitten zal server/advanced server installeren zijn of apache oid gebruiken.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 24 april 2002 14:03 schreef Duracell het volgende:
Volgens de licentie van win2k pro mogen er maximaal 10 gelijktijdige connecties naar IIS lopen.
desktop sql-server kent vergelijkbare limieten geloof ik. Op de MS site is wel een vergelijkend overzicht te vinden tussen de desktop/server/enterprise van SQL server