luister... ik wil gewoon weten waar ik die dingen goedkoop aan kan komen, dat gezeik over geen greetings in je post, is typisch weer zo'n standaard zeikmessageboard-grap,
in de search heb ik ook geen zak kunnen vinden, dus kijk eerst effe zelf of die search functie wel aan geprezen kan worden met betrekking tot het topic (als we dan toch gaan zeiken)
groetjes
Jack
in de search heb ik ook geen zak kunnen vinden, dus kijk eerst effe zelf of die search functie wel aan geprezen kan worden met betrekking tot het topic (als we dan toch gaan zeiken)
groetjes
Jack
Negeren van voorschriften kan je een OW opleverenOp woensdag 24 april 2002 14:17 schreef El_Jacko het volgende:
luister... ik wil gewoon weten waar ik die dingen goedkoop aan kan komen, dat gezeik over geen greetings in je post, is typisch weer zo'n standaard zeikmessageboard-grap,
groetjes
Jack
OMG wat dacht je van zoeken op google ? Of prijsvergelijk sites, de groeten hoor.Op woensdag 24 april 2002 14:17 schreef El_Jacko het volgende:
groetjes
Jack
ik had 1 site gevonden waar ze hp cardridges verkopen, der zijn er vast wel meer, maar die weet ik dus niet en kan ik niet vinden... Weet niemand van jullie een goeie site?
ps mijn begroeting staat er door jullie ge"quote" nou nog vaker, en niet alleen de begroeting maar zelfs de hele post. Nou als dat geen ruimte verspilling is dan weet ik het ook niet meer.
laatuurs
JAck
ps mijn begroeting staat er door jullie ge"quote" nou nog vaker, en niet alleen de begroeting maar zelfs de hele post. Nou als dat geen ruimte verspilling is dan weet ik het ook niet meer.
laatuurs
JAck
El_Jacko, ByMeSDy heeft gelijk, als jou de regels niet aanstaan, prima, maar blijf ik het vervolg dan weg.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()