lijkt mij dat je dit beter bij de software-boys kunt vragen, hardwarematig gaat dit volgens mij alleen door de 2e proc eruit te halen
correct me if i'm wrong
correct me if i'm wrong
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
Hem fysiek verwijderen helpt iig.
Verder kan je XP installeren op een dual bord met 1 cpu, en daarna nummer 2 erbij prikken, dan werk je ook met 1 cpu.
Maar je kan ze geloof ik niet uitschakelen, maar waarom wil je dat ?
Verder kan je XP installeren op een dual bord met 1 cpu, en daarna nummer 2 erbij prikken, dan werk je ook met 1 cpu.
Maar je kan ze geloof ik niet uitschakelen, maar waarom wil je dat ?
[HK-niveau]
misschien wil ie iemand chanteren en zeggen, geef me dat en dat of je proc blijft dood
[/HK-niveau]
misschien wil ie iemand chanteren en zeggen, geef me dat en dat of je proc blijft dood
[/HK-niveau]
Verwijderd
ik denk dat echt uitschakelen een te grote ingreep voor win2k is.. in linux zou het kunnen (als je zelf kan proggen kan je een functie maken die 1 proc buiten spel zet, het zal in de toekomst vast wel tot de standaard kernel mogelijkheden behoren), in beos kan het al
ik wil er 1 uitschakelen omdat sommigen programa's problemen hebben met dual systemen . maar dan wel op zo'n manier dat ik hem ook weer kan inschakelen .
dus 1 cpu verwijderen is geen optie.
dus 1 cpu verwijderen is geen optie.
je kunt toch in win xp aangeven per programma of je cpu1, cpu2 of allebei wil gebruiken?
zoiets hat ik teminste gehoord, maar volgens mij kun je dit idd beter in WOS vragen
zoiets hat ik teminste gehoord, maar volgens mij kun je dit idd beter in WOS vragen
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
sommigen programa's doen dat inderdaad maar lang niet allemaal helaas.
maar ik zal het is even in WOS vragen
thnx ppl.
maar ik zal het is even in WOS vragen
thnx ppl.
Hier staat wel hoe je de cpu affinity in kunt stellen. Er zijn ook losse tools voor geloof ik.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Welke programma's heb je problemen mee dan?
Ik heb ook een dual systeem, maar ik heb nog nooit problemen gehad, niet met Win2K en niet met WinXP.
Ik heb ook een dual systeem, maar ik heb nog nooit problemen gehad, niet met Win2K en niet met WinXP.
Ik heb wel een programmaatje ergens, moet ik heel ff goed zoeken, dat een heel proces op 1 processor zet. Programma's die problemen hebben met dual CPU draaien dan op 1 CPU en denken dat het geen SMP is 
Ik had nml problemen met bepaalde divX-codecs icm SMP.
Ik had nml problemen met bepaalde divX-codecs icm SMP.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hmmz, ik kan dat proggie niet terug vinden, dus dan zal je ff zelf moeten zoeken, ik heb het toen opgelost door die codec gewoon niet te installeren, want een divX op een cel533 draaien laat het niet toe dat je er ook maar iets naast doet of ff gaat spoelen, dat gaat vrij traag...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Zit in de resource kit.Op donderdag 25 april 2002 01:05 schreef Grrrrrene het volgende:
Hmmz, ik kan dat proggie niet terug vinden, dus dan zal je ff zelf moeten zoeken, ik heb het toen opgelost door die codec gewoon niet te installeren, want een divX op een cel533 draaien laat het niet toe dat je er ook maar iets naast doet of ff gaat spoelen, dat gaat vrij traag...
WB
Pagina: 1