Toon posts:

Heeft iemand software om gegevens te benaderen ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar ontlangs Linux Mandrake 8.2 op m systeem geinstalleerd. Het pest ervan is dat ik per ongeluk een paar Windows partities per ongeluk zou kunnen geeformateerd hebben als Ext2 bestandsysteem. Mijn vraag is:
Bestaat een of andere software dat ik op m systeem zou kunnen gebruiken om toch die (ex-NTFS) partities te kunnen benaderen? Ze worden door Linux wel als C en D windows schijven gezien... Ik heb een paar bestanden erop dat ik het liefst niet kwijt wil... Als ik probeer dmv fdisk te zien of die partities benaderbaar zijn kan ik ze niet zien... Ik heb met een Windows cd een herstel-installatie gepoogt uit te voeren maar ik krijg de melding dat er een error is gebeurt en dat er iets mis is met het bestandsysteem. Wilt u mij aub helpen???? Ik ben ten einde raad... :'(

Verwijderd

[topic=319439/1/200]

even lezen?
Geef je topic een duidelijke topictitel. "HELLUP!" is daar dus geen voorbeeld van . Ook is het handig als je er tussen punthaken bij zet om welk OS/programma het gaat, zoals bijvoorbeeld: "[Redhat] SSHD wil niet starten". Dit zorgt ervoor dat mensen wat selectiever kunnen helpen bij topics waar zij veel verstand van (denken te ) hebben.

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op zoek naar EasyRecovery software. Met de shareware versie kan je zien OF er nog te recoveren valt, en dan is het aan jou om evt. de volle verzie te bemachtigen.

EasyRecovery

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

lol same topic....
[topic=477132/1]

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

[quote]Op woensdag 24 april 2002 13:35 schreef justsomeone2002 het volgende:
lol same topic....
[topic=477132/1] doorlezen...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Misschien heb je ze niet geformatteerd, maar wel het type van de partitie aangepast. Probeer 'm met fdisk onder linux eens terug te zetten naar type NTFS.

Overigens formatteert Mandrake tijdens de installatie Windows-partities NIET automatisch, dat moet je zelf aangegeven hebben....

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1