Toon posts:

keuze AMD of Intelsysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan er nu eindelijk eens vertellen wat een verantwoorde keuze is: AMD Athlon XP 2000+ of Intel P4 2 GHz?
Alles wat je leest is vaak van voor en tegenstanders. Ik wil dan wel eens weten hoe dat dan zit met "stabiliteits en compabiliteits problemen" waar je soms eens iets van hoort m.b.t. de Athlons. Volgens mij valt dit wel een beetje mee, maar ik vraag hier naar een serieuze (onderbouwde) mening van u allen. Uw reactie graag...

Verwijderd

Dit lijkt me niet zo'n verstandig draadje

Lees de FAQ mbt AMD v INTEL discussies en UTFS want hier zijn al duizenden keypresses aan misbruikt.

AMD = KUT
INTEL SUCKS
AMD = RuL3Z
INTEL Rockz0rz

Nu tevreden?

Verwijderd

Als ik nu zelf een systeem zou moeten samenstellen is het een AMD systeem. Ik heb altijd Intel gedraaid, maar ik vind de verhouding kwaliteit/prijs bij AMD stukken beter, ondanks dat de kwaliteit van Intel nog steeds met kop en schouder boven die van AMD uitsteekt (stabiliteit, materiaal, temperatuur).

*kromme zin :+ *

Verwijderd

dit is hier al zovaak geweest en bijna altijd draait het uit op een slotje

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 19:55
AMD rulez, Intel sucks :P

Zie

[topic=306495/1/50]

Verwijderd

Op woensdag 24 april 2002 13:29 schreef dish3r het volgende:
dit is hier al zovaak geweest en bijna altijd draait het uit op een slotje
Dat komt omdat er altijd gesmeken wordt om slotjes, nog voordat een mod zijn hoofd heeft laten zien, terwijl de draadjes interessant kunnen zijn zolang er een nette discussie onstaat.

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
*zucht*

keuze = persoonlijk

denk na wat je gaat doen, waar de pc komt te staan, ga je overclocken of niet bla bla bla bla bla

zoek gewoon op wat je wilt en ga er dan voor

/btw
voor het echte 3d tekenwerk ga voor de p4, 3d max en lightwave (de populairsten) zijn geoptimaliseerd voor de p4 dus draaien beter

elke andere keuze.....

persoonlijk

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op woensdag 24 april 2002 13:31 schreef Gordijnstok het volgende:
Dat komt omdat er altijd gesmeken wordt om slotjes, nog voordat een mod zijn hoofd heeft laten zien, terwijl de draadjes interessant kunnen zijn zolang er een nette discussie onstaat.
Laat mij maar eens een draadje zien waarin op een beschaafde en volwassen manier wordt gediscussiëerd over de beide processoren.
Die zijn er niet.

Ik heb een AMD processor omdat ik vind dat ik er met spellen en 3d meer aan heb.
Ik heb op mijn werk een Intel-systeem waarvan ik vind dat deze beter omgaat met office-toepassingen.

Maar dit is mijn persoonlijke mening, en de pest van dit soort topics is dat iedereen een persoonlijke mening heb.
Daar gaat het altijd de mist in.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Gewoon amd toch, prijs/prestaties is amd echt veel beter dan intel. En dat een AMD niet stabiel zou lopen is echt bullshit vind ik. ik heb bijna altijd met amd proccecoren gewerkt en nog nooit 1 probleem mee gehad. daar integen 1 keer intel en die ging naar de klote.
Voor mij AMD :+

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Op woensdag 24 april 2002 13:31 schreef Ordos20 het volgende:
denk na wat je gaat doen, waar de pc komt te staan, ga je overclocken of niet bla bla bla bla bla
Wat bedoel je precies met waar de pc komt te staan ??

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:18
Op woensdag 24 april 2002 13:35 schreef bazs2000 het volgende:
Maar dit is mijn persoonlijke mening, en de pest van dit soort topics is dat iedereen een persoonlijke mening heb.
Daar gaat het altijd de mist in.
Da's inderdaad altijd het probleem.. En sommigen menen vaak dat hun mening zo hard mogelijk verkondigd moet worden, en dat wat een ander zegt gewoon niet goed is..

Mijn eigen mening is eigenlijk heel simpel: Je kunt op dit moment geen foute keuze maken..

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:50

BaRF

bijna kerst

Op woensdag 24 april 2002 13:50 schreef mlevd het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met waar de pc komt te staan ??
huiskamer, slaapkamer, kast etc.

:+

Of het een werkpc word, of games of whatever denk ik dan meer :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
[search=amd intel] Is al zovaak behandeld hiero.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.