Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ja kijk wij zijn mensen met speciale krachten en kunnen dus gelijk zien wat jij bedoelt zonder de code te zien...de fout zit op regel 13 je moet daar een ' weghalen.
Lijkt me toch duidelijk Mac. Meneer heeft een popup met links erin, en die links verwijzen naar het venster waarmee de popup is geopend: de opener. Maar zodra zo'n link een keer is aangeklikt wisselt het document, en is die pagina geen opener meer, dus werkt de volgende link van de popup niet meer.
Probeer het eens met parent, misschien dat dat werkt
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Is het mogelijk om de object naam van de opener op te vragen en die vervolgens te gebruiken?
dan zal je waarschijnlijk het window díe de popups voor je maakt ook al een 'popup' moeten laten worden... anders kan je volgens mij geen id meegeven.Op woensdag 24 april 2002 13:55 schreef Deddiekoel het volgende:
Is het mogelijk om de object naam van de opener op te vragen en die vervolgens te gebruiken?
Kweetniet in hoeverre deze redenatie klopt.. opener is namelijk een handle naar het window, niet naar het document. De window-handle zou niet moeten veranderen, dus ik gok dat er iets anders vreemds in de code zit.Op woensdag 24 april 2002 13:52 schreef Prammenhanger het volgende:
Lijkt me toch duidelijk Mac. Meneer heeft een popup met links erin, en die links verwijzen naar het venster waarmee de popup is geopend: de opener. Maar zodra zo'n link een keer is aangeklikt wisselt het document, en is die pagina geen opener meer, dus werkt de volgende link van de popup niet meer.
Precies...vandaar ook mijn vraag naar code/URLOp woensdag 24 april 2002 14:02 schreef Bosmonster het volgende:
Kweetniet in hoeverre deze redenatie klopt.. opener is namelijk een handle naar het window, niet naar het document. De window-handle zou niet moeten veranderen, dus ik gok dat er iets anders vreemds in de code zit.
Deze gebruik ik voor de pop-up
De voor de 'teruglink'
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <script language="JavaScript">
<!--
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
window.open(theURL,winName,features);
}
//-->
</script> |
De voor de 'teruglink'
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <script language="javascript">
<!--
function link(url){
window.opener.parent.location= url;
}
//-->
</script> |
werkt window.parent.document.location=blaat
niet?
niet?
Als ik het goed begrijp zit je originele document dus in frames. Nu is het (zoveelstE) nadeel van frames dus dat dit losse windows zijn. Als je de parent frameset verwisselt ben je inderdaad je window-handle kwijt.
Mogelijke oplossing: Eerst de parent window-handle 'cachen'
Mogelijke oplossing: Eerst de parent window-handle 'cachen'
code:
1
2
3
4
| opener = window.opener.parent;
function link(url){
opener.location= url;
} |
Bosmonster je bent een held.