When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Heb je niet toevallig een trojan op je pc staan? Druk je per ongeluk op een verkeerd knoppie, of heb je halve liedjes in je lijst staan
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Ik wilde alleen even weten dat ik het probleem ken: best irritant ja.
'k heb destijds een andere versie van winamp geïnstalleerd en nu heb ik weer een ander 'probleem'...
welke winamp-versie heb je eigenlijk?
Mijn config is XP-Pro, Winamp 2.79 (bijna zeker) en SB audigy.
Ik denk dat er dus een probleem in 2.79 zit en/of
winamp heeft eem probleempje met XP
Heb je al op de Winamp site gezocht?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
hoe je gedachten er fff bij hé..!!Op woensdag 24 april 2002 13:14 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
NOpe... geen ideeën of oplossingen:
Ik wilde alleen even weten dat ik het probleem ken: best irritant ja.
'k heb destijds een andere versie van winamp geïnstalleerd en nu heb ik weer een ander 'probleem'...
welke winamp-versie heb je eigenlijk?
en de winamp versie stond er al bij
lekker vroeg naar bed vanavond
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Bij mij houden nummers er zo maar mee op. Als je veel moet scrollen dan gaat ie haperen.
Ik heb 2.78 er maar weer opgezet en no probs at all.
http://forums.winamp.com/showthread.php?s=6f1af014af3bee17f8c48adf068d7764&threadid=85420
Dit gaat over ongeveer hetzelfde probleem. Mischien staat er wel meer op dit forum? Ik ga verder verder met werken, als je wat vindt, tell us.
Ik ga thuis straks de downgrade uitproberen...
<edit>
Net gevonden wat volgens winamp het probleem is:
http://forums.winamp.com/showthread.php?s=6f1af014af3bee17f8c48adf068d7764&threadid=81388&highlight=XP
</edit>
Eigenlijk is het antwoord dus RTFM
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
JAJA... ik weet het --> macht der gewoonte. Dat is bij mij gewoon automatisme... Niet iets om je druk over te maken denk ik. Tenslotte weet 'iedereen' toch wat er mee wordt bedoeltOp woensdag 24 april 2002 13:16 schreef KnEuTeR het volgende:
hoe je gedachten er fff bij hé..!!
is een MSN smylie, op GoT doen we die zo : ?
en de winamp versie stond er al bij
lekker vroeg naar bed vanavond
En het gebeurd ook als ik Winamp aan heb staan en niet achter de computer zit. (heel vervelend als je onder de douche mee staat te zingen en het nummer slaat in eens over op een ander nummer
Thnx, ik zal het even bekijken maar mijn eerste blik op dat forum zegt een downgrade omdat die oplossing niet werkt.Op woensdag 24 april 2002 13:28 schreef Tukk het volgende:
Ik ziet hier even te zoeken
http://forums.winamp.com/showthread.php?s=6f1af014af3bee17f8c48adf068d7764&threadid=85420
Dit gaat over ongeveer hetzelfde probleem. Mischien staat er wel meer op dit forum? Ik ga verder verder met werken, als je wat vindt, tell us.
Ik ga thuis straks de downgrade uitproberen...
<edit>
Net gevonden wat volgens winamp het probleem is:
http://forums.winamp.com/showthread.php?s=6f1af014af3bee17f8c48adf068d7764&threadid=81388&highlight=XP
</edit>
Eigenlijk is het antwoord dus RTFM
En het lijkt wel wat op mijn probleem maar op het Forum wordt gesproken over veel haperen, bij mij is dit sporadisch en heel onregelmatig.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Verwijderd
hij springt soms zo over, maar het ligt gewoon aan die crossfader want er zonder doet hij t perfect.
Winamp --> Options --> Preferences (Ctrl-P)
Plug-Ins --> Output --> Crossfading Directsound ... dat is dus die crossfade plugin ..
Selecteer um eens op Winamp2 WaveOut en kijk dan of je probleem is opgelost.
Helaas is de "mooie" functie van de fadeout's dan niet meer beschikbaar maarja... buggy buggy buggy ..
Daar stond hij al opOp woensdag 24 april 2002 22:19 schreef Enforcer het volgende:
Als je Winamp v2.79 hebt, dan heb je standaard al die plugin geinstalleerd staan
Winamp --> Options --> Preferences (Ctrl-P)
Plug-Ins --> Output --> Crossfading Directsound ... dat is dus die crossfade plugin ..
Selecteer um eens op Winamp2 WaveOut en kijk dan of je probleem is opgelost.
Helaas is de "mooie" functie van de fadeout's dan niet meer beschikbaar maarja... buggy buggy buggy ..
Heb je al geprobeerd om een andere versie (2.78) te installeren ?
Dan zal ik het resultaat nog wel even posten
Thnx iig voor het advies
*hint* *hint*
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
heb net 4mp3's geselecteerd en ze staan alle 4 in de playlist.. winxp + winamp v2.79
Winamp ff opnieuw installeren ?
Cogito Ergo Credo