heb ik ookOp woensdag 24 april 2002 13:24 schreef Terr het volgende:
Ai... niet best, 22 mei beginnen m'n examens, dus dat wordt meer spelen dan leren
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Op woensdag 24 april 2002 13:39 schreef Pathfinder het volgende:
Ik ook, da's balen (21 mei eerste examen voor mij). Dus maar hopen dat ie op internet een stuk eerder uitkomt dan dat ie in de winkel ligt
Volgens mij kan je dan toch beter hopen dat ie 1 of 2 weekjes wordt uitgesteld.... Zal wat beter voor je resultaten zijn denk ikOp woensdag 24 april 2002 13:39 schreef Pathfinder het volgende:
Ik ook, da's balen (21 mei eerste examen voor mij). Dus maar hopen dat ie op internet een stuk eerder uitkomt dan dat ie in de winkel ligt
het werd trouwens ook tijd
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Hmm, ik ookOp woensdag 24 april 2002 13:31 schreef Schuey het volgende:
heb ik ook
Nou ja, leuk cadeau voor na de examens
Verwijderd
je weet niet wat je mist, op de ps2 ownt hij al zonder mp duhzOp woensdag 24 april 2002 14:11 schreef Marv het volgende:
Als er geen multiplayer in zit ga ik 'm dus niet kopen.... misschien niet eens downloaden

Heb 'm al weet ik hoeveel maanden geleden uitgespeeld op de ps2Op woensdag 24 april 2002 14:48 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist, op de ps2 ownt hij al zonder mp duhz
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
dan is er idd geen reden toe om hem op de pc te dowlo... ehm.. kopenOp woensdag 24 april 2002 14:49 schreef Marv het volgende:
[..]
Heb 'm al weet ik hoeveel maanden geleden uitgespeeld op de ps2
Dit is de VS release date
De europa release is op 24 Mei (Das mooi want dan is examen Economie en Wiskunde achter de rug
Verwijderd
Vet spel...die ga ik zeker halenOp woensdag 24 april 2002 15:45 schreef SeVeN het volgende:
/me gaat hem halen!
Dat mag niet!!!!!!!!!Op woensdag 24 april 2002 16:51 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
me gaat hem d*wnen

Geen MP, grapics die eruit zien als kartonnen dozen, domme bots maar misschien een leuke gameplay..
Ik ben benieuwd.
🌞🍃
Verwijderd
ey die is van mijOp woensdag 24 april 2002 16:57 schreef Qorne het volgende:
YEs nou ik zie wel wanneer ik hem kan Do... Kopen
Verwijderd
Graphics die er slecht uitzien? Domme bots?Op woensdag 24 april 2002 16:58 schreef DataBeest het volgende:
Dat mag tijd worden..
Geen MP, grapics die eruit zien als kartonnen dozen, domme bots maar misschien een leuke gameplay..
Ik ben benieuwd.
De PC versie ziet er heel anders uit dan de PS2 versie. En domme bots baseer je op dat ene Gamespy filmpje van laatst? volgens mij is dat echt een uitzondering
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Nog steeds niet uitgespeeldOp woensdag 24 april 2002 17:28 schreef Dinictus het volgende:
Gvd krijg geneens de tijd om Jedi knight II uit te spelen zo....

w00t
Ben ook pas 3 avonden bezig.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
maar dan heb ik wel tijd om MOHAA en Jedi Knight 2 uit te spelen...
en dan nog drie weken wachten

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
de iso zal toch wel eerder te verkrijgen zijn ?Op woensdag 24 april 2002 17:53 schreef Skeleton het volgende:
Ik 'vrees' dat het 31 mei is ipv 21 mei
hopen dat ik mezelf kan beheersen, btw is het niet de bedoeling dat je de examens van te voren leert (dus niet DE dag ervoor) gewoon een tip..
jep
Op woensdag 24 april 2002 19:24 schreef DataBeest het volgende:
[afbeelding]
Ziet er best wel sneu uit...

Verwijderd
Jij snapt het niet...Op woensdag 24 april 2002 19:24 schreef DataBeest het volgende:
[afbeelding]
Ziet er best wel sneu uit...
Blijkbaar niet, maar het valt me alleen maar op dat het er niet uit ziet, wat is daar zo raar aan?Op woensdag 24 april 2002 19:26 schreef 007 het volgende:
[..]
Jij snapt het niet...
🌞🍃
Verwijderd
Toch niet, ik dacht eerst ook aan een typo, maar op verschillende plekken op die site staat 21 meiOp woensdag 24 april 2002 17:53 schreef Skeleton het volgende:
Ik 'vrees' dat het 31 mei is ipv 21 mei
[edit]
Die screenshot is niet de mooiste die er is, het kan zijn dat dat van een vroegere build is. Deze vind ik mooier:
Maar ik vond de PS2 graphics ook niet slecht, het gaf een beetje een echte GTA sfeer (ik kan het niet omschrijven). Dit ziet er zo serieus uit
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
ik ga zowat naar een maat van me toe op alleen te PS2en
Hoertjes pikken
naar garage rijden
ff best krikke
en je leven op pijl houden
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
of licht dat aan mij
verder zien die screenshots er toch wel grappig uit vind ik.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Het gaat om de gameplay...Op woensdag 24 april 2002 19:27 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar het valt me alleen maar op dat het er niet uit ziet, wat is daar zo raar aan?
Aan de screens te zien wordt het een van de mooiste spellen tot nu toe..Op woensdag 24 april 2002 19:27 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar het valt me alleen maar op dat het er niet uit ziet, wat is daar zo raar aan?

Verwijderd

ik zou zeggen... gta3 deathmatch!! met z'n alle rondcruzen en op elkaar schieten en wagens crashen!
lijkt mij een prima mp
Niet voor iedereenOp woensdag 24 april 2002 22:55 schreef Saekerhett het volgende:
Het gaat om de gameplay...

Verwijderd
Het slaat idd nergens op, het spel hoeft zich niet in MP tot z'n recht te komen, het moet gewoon leuk zijn. En dat zou het worden, wat dacht je van teamplay, CTF, Cops and Robbers enzOp donderdag 25 april 2002 11:46 schreef KieK2002 het volgende:
ze hebben de mp eruit gelaten omdat ze er geen leuke storyline bij konden bedenken
ik zou zeggen... gta3 deathmatch!! met z'n alle rondcruzen en op elkaar schieten en wagens crashen!
lijkt mij een prima mp
Ben ik het mee eens, maar de graphics (en het geluid) zorgen ook voor de sfeer en het gevoel dat je bij een spel krijgtOp woensdag 24 april 2002 22:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het gaat om de gameplay...
Geloof dat hier iemand nooit van S.E.A.R.C.HOp woensdag 24 april 2002 13:07 schreef Batman2k het volgende:
[afbeelding]
Klik voor meer info!
sorry als het al is langs geweest.
Heeft gehoord
Had je niet gewoon hier ff verder kunnen gaan
[topic=461615]
Want er lopen er nu 2 topics over het zelfde
en deze van mij was al op 7 APRIL gepost dus deze liep al een tijd dus kom je ook met oud nieuws binnen .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Als ik me niet vergis komt er heel snel (lees: paar maand) een GTA4 die full MP is...Op donderdag 25 april 2002 12:38 schreef Terr het volgende:
[..]
Het slaat idd nergens op, het spel hoeft zich niet in MP tot z'n recht te komen, het moet gewoon leuk zijn. En dat zou het worden, wat dacht je van teamplay, CTF, Cops and Robbers enz
[..]
Ben ik het mee eens, maar de graphics (en het geluid) zorgen ook voor de sfeer en het gevoel dat je bij een spel krijgt
/me wacht wel op FLT of Deviance
Turn it off and on again.
Waar heb je dat vandaan? Bron?Op donderdag 25 april 2002 12:55 schreef mgfun het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis komt er heel snel (lees: paar maand) een GTA4 die full MP is...
Daar hoef je niet op te wachten hoor , die komt van zelf wel ..Op donderdag 25 april 2002 13:18 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik wou hem ook kopen maar als er geen MP support in zit lijkt het me kompleet nutteloos om de originele te kopen.
/me wacht wel op FLT of Deviance![]()
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dit topic is gesloten.